Experimental Rail Car Focused on Research of Individual Drive of Free-wheels
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F12%3A39895494" target="_blank" >RIV/00216275:25510/12:39895494 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Experimentální kolejové vozidlo určené pro výzkum individuálního pohonu nezávisle otáčivých kol
Original language description
Příspěvek je zaměřen na moderní konstrukci nízkopodlažních tramvají, zvláště na provedení jejich trakčního pohonu. V úvodní části jsou diskutovány výhody a nevýhody individuálního pohonu volných kol pomocí bezpřevodových pomaluběžných synchronních motorůbuzených permanentními magnety a napájených z napěťových střídačů osazených prvky IGBT. Hlavní část je zaměřena na mechanickou konstrukci a elektrickou výzbroj experimentálního vozidla, jež je stavěno na Katedře elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě Dopravní fakulty jana Pernera Univerzity Pardubice a které bude sloužit pro experimentální vývoj a optimalizaci řídicích algoritmů pro tento typ vozidel lehké trakce.
Czech name
Experimentální kolejové vozidlo určené pro výzkum individuálního pohonu nezávisle otáčivých kol
Czech description
Příspěvek je zaměřen na moderní konstrukci nízkopodlažních tramvají, zvláště na provedení jejich trakčního pohonu. V úvodní části jsou diskutovány výhody a nevýhody individuálního pohonu volných kol pomocí bezpřevodových pomaluběžných synchronních motorůbuzených permanentními magnety a napájených z napěťových střídačů osazených prvky IGBT. Hlavní část je zaměřena na mechanickou konstrukci a elektrickou výzbroj experimentálního vozidla, jež je stavěno na Katedře elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě Dopravní fakulty jana Pernera Univerzity Pardubice a které bude sloužit pro experimentální vývoj a optimalizaci řídicích algoritmů pro tento typ vozidel lehké trakce.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JA - Electronics and optoelectronics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TA01030391" target="_blank" >TA01030391: The research of the driving properties and the control of the drives of the traction rail vehicles with independently rotary wheels</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
SEKEL 2012: mezinárodní konference učitelů elektrotechniky
ISBN
978-80-227-3781-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
179 - 184
Publisher name
Slovenská technická univezita v Bratislave
Place of publication
Bratislava
Event location
Modra
Event date
Sep 5, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—