All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Electric Equipment of Battery Experimental Rail Vehicle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39896815" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39896815 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Elektrická výzbroj bateriového experimentálního vozidla

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá shrnutím jedné z dílčích etap řešení projektu, jehož cílem je výzkum metodiky řízení kolejového vozidla s volně otáčivými koly, které jsou bezpřevodovkově poháněny trakčními synchronními motory s permanentními magnety. Příspěvek se zabývá navrženou elektrickou výzbrojí. Každý z použitých trakčních synchronních motorů musí ze své podstaty mít i vlastní střídač a jeho řídicí systém. Aby bylo dosaženo pořadového způsobu řízení a koordinace mezi jednotlivými koly, je na vozidle ještě instalován jeden nadřazený řídicí systém. Zdrojovou soustavou vozidla byly zvoleny olověné trakční baterie o napětí 96 V, které díky své hmotnosti zvyšují i potřebné adhezní vlastnosti vozidla.

  • Czech name

    Elektrická výzbroj bateriového experimentálního vozidla

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá shrnutím jedné z dílčích etap řešení projektu, jehož cílem je výzkum metodiky řízení kolejového vozidla s volně otáčivými koly, které jsou bezpřevodovkově poháněny trakčními synchronními motory s permanentními magnety. Příspěvek se zabývá navrženou elektrickou výzbrojí. Každý z použitých trakčních synchronních motorů musí ze své podstaty mít i vlastní střídač a jeho řídicí systém. Aby bylo dosaženo pořadového způsobu řízení a koordinace mezi jednotlivými koly, je na vozidle ještě instalován jeden nadřazený řídicí systém. Zdrojovou soustavou vozidla byly zvoleny olověné trakční baterie o napětí 96 V, které díky své hmotnosti zvyšují i potřebné adhezní vlastnosti vozidla.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JA - Electronics and optoelectronics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TA01030391" target="_blank" >TA01030391: The research of the driving properties and the control of the drives of the traction rail vehicles with independently rotary wheels</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z konference Elektrotechnická zařízení v dopravě 2013

  • ISBN

    978-80-7395-575-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    1 - 5

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • Event location

    Pardubice

  • Event date

    Feb 28, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article