fault states of the twelve-pulse rectifier during the recuperation Fault states od twelve pulse rectifier
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39896894" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39896894 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace
Original language description
Již od počátku elektrizace československých hlavních tratí bylo nutné zajistit stálost a spolehlivost v dodávkách trakčního proudu. Elektrická doprava na hlavních tratích byla vždy klíčová a tak jakékoliv omezení, případně výpadek, v napájení má za následek výrazné zhoršení propustnosti trati. Nejviditelnějším problémem v dodávkách trakčního proudu bývá poškození trolejového vedení vlivem povětrnostních podmínek nebo špatnou spoluprací sběrače s trolejí. Výpadek v napájení může však také nastat poruchoutrakční napájecí stanice. Zareagování podpěťových nebo nadproudových ochran měnírny je snadno řešitelné i při dálkovém ovládání. Nepoměrně větší problém může nastat při poruše trakčního usměrňovače, kdy v často neobsazené měnírně nemusí dojít k jeho urychlené náhradě. Následný provoz měnírny s omezeným počtem usměrňovačových jednotek vede k měkkému trolejovému napětí a tím i k omezení, v krajním případě až k zastavení dopravy.
Czech name
Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace
Czech description
Již od počátku elektrizace československých hlavních tratí bylo nutné zajistit stálost a spolehlivost v dodávkách trakčního proudu. Elektrická doprava na hlavních tratích byla vždy klíčová a tak jakékoliv omezení, případně výpadek, v napájení má za následek výrazné zhoršení propustnosti trati. Nejviditelnějším problémem v dodávkách trakčního proudu bývá poškození trolejového vedení vlivem povětrnostních podmínek nebo špatnou spoluprací sběrače s trolejí. Výpadek v napájení může však také nastat poruchoutrakční napájecí stanice. Zareagování podpěťových nebo nadproudových ochran měnírny je snadno řešitelné i při dálkovém ovládání. Nepoměrně větší problém může nastat při poruše trakčního usměrňovače, kdy v často neobsazené měnírně nemusí dojít k jeho urychlené náhradě. Následný provoz měnírny s omezeným počtem usměrňovačových jednotek vede k měkkému trolejovému napětí a tím i k omezení, v krajním případě až k zastavení dopravy.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JE - Non-nuclear power engineering, energy consumption and utilization
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Competence Center of Railway Vehicles</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů