All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

fault states of the twelve-pulse rectifier during the recuperation Fault states od twelve pulse rectifier

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39896894" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39896894 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace

  • Original language description

    Již od počátku elektrizace československých hlavních tratí bylo nutné zajistit stálost a spolehlivost v dodávkách trakčního proudu. Elektrická doprava na hlavních tratích byla vždy klíčová a tak jakékoliv omezení, případně výpadek, v napájení má za následek výrazné zhoršení propustnosti trati. Nejviditelnějším problémem v dodávkách trakčního proudu bývá poškození trolejového vedení vlivem povětrnostních podmínek nebo špatnou spoluprací sběrače s trolejí. Výpadek v napájení může však také nastat poruchoutrakční napájecí stanice. Zareagování podpěťových nebo nadproudových ochran měnírny je snadno řešitelné i při dálkovém ovládání. Nepoměrně větší problém může nastat při poruše trakčního usměrňovače, kdy v často neobsazené měnírně nemusí dojít k jeho urychlené náhradě. Následný provoz měnírny s omezeným počtem usměrňovačových jednotek vede k měkkému trolejovému napětí a tím i k omezení, v krajním případě až k zastavení dopravy.

  • Czech name

    Vliv průrazu dvanáctipulzního usměrňovače na další chod napájecího řetězce v době rekuperace

  • Czech description

    Již od počátku elektrizace československých hlavních tratí bylo nutné zajistit stálost a spolehlivost v dodávkách trakčního proudu. Elektrická doprava na hlavních tratích byla vždy klíčová a tak jakékoliv omezení, případně výpadek, v napájení má za následek výrazné zhoršení propustnosti trati. Nejviditelnějším problémem v dodávkách trakčního proudu bývá poškození trolejového vedení vlivem povětrnostních podmínek nebo špatnou spoluprací sběrače s trolejí. Výpadek v napájení může však také nastat poruchoutrakční napájecí stanice. Zareagování podpěťových nebo nadproudových ochran měnírny je snadno řešitelné i při dálkovém ovládání. Nepoměrně větší problém může nastat při poruše trakčního usměrňovače, kdy v často neobsazené měnírně nemusí dojít k jeho urychlené náhradě. Následný provoz měnírny s omezeným počtem usměrňovačových jednotek vede k měkkému trolejovému napětí a tím i k omezení, v krajním případě až k zastavení dopravy.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    JE - Non-nuclear power engineering, energy consumption and utilization

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Competence Center of Railway Vehicles</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů