Determination of equivalent loading of turnout frog part in the course of vehicle passing over the turnout base on EN 14363 approaches
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F14%3A39898881" target="_blank" >RIV/00216275:25510/14:39898881 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Stanovení ekvivalentního zatížení srdcovkové části železniční výhybky při průjezdu vozidla prostřednictvím postupů uvedených v EN 14363
Original language description
Metodika má za cíl stanovit postup pro určení ekvivalentní dynamické síly působící na srdcovkovou část výhybky při průjezdu vozidla na základě vyhodnocení měřeného průběhu svislého zrychlení na ložiskové skříni vozidla.
Czech name
Stanovení ekvivalentního zatížení srdcovkové části železniční výhybky při průjezdu vozidla prostřednictvím postupů uvedených v EN 14363
Czech description
Metodika má za cíl stanovit postup pro určení ekvivalentní dynamické síly působící na srdcovkovou část výhybky při průjezdu vozidla na základě vyhodnocení měřeného průběhu svislého zrychlení na ložiskové skříni vozidla.
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Competence Center of Railway Vehicles</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
Ekvivalentní zatížení srdcovky
Regulation ID
95/2014-710-VV/1
Technical parameters
95/2014-710-VV/1
Economical parameters
Ekonomický přínos této metodiky nespočívá ve snížení nákladů na provádění měření zvýšených dynamických účinků při průjezdu vozidla srdcovkovou částí výhybky, ale ve zvýšení spolehlivosti včasné predikce takového stupně opotřebení srdcovky, které je z hlediska nutného údržbového zásahu ekonomicky optimální (údržbový zásah na jednu srdcovku - navařování a následné broušení: cca 20-30 tis. Kč; - výměna srdcovky za novou: několik 100 tis. Kč + nutné náklady na případnou neplánovanou výluku).
Certification body designation
Ministerstvo dopravy (Česká republika)
Date of certification
—
Method of use
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel