All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

THE FRACTOGRAPHY OF THE TENSION CLAMP SKL14

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900463" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900463 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Fraktografie pružné svěrky Skl14

  • Original language description

    V úvodu příspěvku jsou popsány problémy, které se kterými je možné se setkat především u celopryžových přejezdových konstrukcí. Hlavní část příspěvku je věnována fraktografickému zkoumání pružné svěrky Skl14 získané z provozovaného celopryžového železničního přejezdu STRAIL. Svěrka byla provozně zatěžována 3 roky. Vzhledem k poruchám geometrických parametrů koleje, především rozchodu koleje, bylo třeba rozebrat přejezdovou konstrukci a zjistit, co způsobilo tyto poruchy. Bylo zjištěno velké množství svěrek s ulomenými vnějšími rameny, dále byl zjištěn kontakt přejezdových panelů s částmi upevnění a vzájemné opotřebování kolejnic a úhlových vodicích vložek. Aby bylo možné zjistit způsob, jakým byly svěrky porušeny, bylo provedeno fraktografické zkoumánípružných svěrek.

  • Czech name

    Fraktografie pružné svěrky Skl14

  • Czech description

    V úvodu příspěvku jsou popsány problémy, které se kterými je možné se setkat především u celopryžových přejezdových konstrukcí. Hlavní část příspěvku je věnována fraktografickému zkoumání pružné svěrky Skl14 získané z provozovaného celopryžového železničního přejezdu STRAIL. Svěrka byla provozně zatěžována 3 roky. Vzhledem k poruchám geometrických parametrů koleje, především rozchodu koleje, bylo třeba rozebrat přejezdovou konstrukci a zjistit, co způsobilo tyto poruchy. Bylo zjištěno velké množství svěrek s ulomenými vnějšími rameny, dále byl zjištěn kontakt přejezdových panelů s částmi upevnění a vzájemné opotřebování kolejnic a úhlových vodicích vložek. Aby bylo možné zjistit způsob, jakým byly svěrky porušeny, bylo provedeno fraktografické zkoumánípružných svěrek.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník Juniorstav 2015

  • ISBN

    978-80-214-5091-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    1

  • Pages from-to

    183

  • Publisher name

    Vysoké učení technické v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 29, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article