Problems of the behavior of the traction system AC 25 kV 50 Hz at operating states
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900506" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900506 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problematika chování trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz při provozních stavech
Original language description
Článek se zabývá vybranou problematikou přechodových dějů, které se v provozu vyskytují u trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz v ČR. Tyto vybrané děje představují například zkraty na trakčním vedení, které nejsou dostatečně zmapovány z hlediska chování všech zařízení při jejich různých provozních stavech v trakčním systému. Důvodem současné neznalosti chování zařízení je neustálý vývoj systémů, které jsou využívané například u elektrických hnacích vozidel nebo jednotek, ale i samotného trakčního systému. Změnu v chování zařízení a systému způsobuje režim rekuperace vozidla v trakčním systému AC 25 kV, 50 Hz. Tento režim rekuperace představuje provozní stav, se kterým je nutno počítat již při návrhu trakčních zařízení v systému, což představuje například dimenzování a nastavení ochranných prvků. Vzhledem ke komplikovanosti a technickoprovozní složitosti je pro vyšetřování chování trakčních zařízení a systému využíváno matematických simulací.
Czech name
Problematika chování trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz při provozních stavech
Czech description
Článek se zabývá vybranou problematikou přechodových dějů, které se v provozu vyskytují u trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz v ČR. Tyto vybrané děje představují například zkraty na trakčním vedení, které nejsou dostatečně zmapovány z hlediska chování všech zařízení při jejich různých provozních stavech v trakčním systému. Důvodem současné neznalosti chování zařízení je neustálý vývoj systémů, které jsou využívané například u elektrických hnacích vozidel nebo jednotek, ale i samotného trakčního systému. Změnu v chování zařízení a systému způsobuje režim rekuperace vozidla v trakčním systému AC 25 kV, 50 Hz. Tento režim rekuperace představuje provozní stav, se kterým je nutno počítat již při návrhu trakčních zařízení v systému, což představuje například dimenzování a nastavení ochranných prvků. Vzhledem ke komplikovanosti a technickoprovozní složitosti je pro vyšetřování chování trakčních zařízení a systému využíváno matematických simulací.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JO - Land transport systems and equipment
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Competence Center of Railway Vehicles</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
SEKEL 2015
ISBN
978-80-554-1089-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
31-36
Publisher name
EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity
Place of publication
Žilina
Event location
Žilina
Event date
Sep 9, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—