All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Problems of the behavior of the traction system AC 25 kV 50 Hz at operating states

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900506" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900506 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Problematika chování trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz při provozních stavech

  • Original language description

    Článek se zabývá vybranou problematikou přechodových dějů, které se v provozu vyskytují u trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz v ČR. Tyto vybrané děje představují například zkraty na trakčním vedení, které nejsou dostatečně zmapovány z hlediska chování všech zařízení při jejich různých provozních stavech v trakčním systému. Důvodem současné neznalosti chování zařízení je neustálý vývoj systémů, které jsou využívané například u elektrických hnacích vozidel nebo jednotek, ale i samotného trakčního systému. Změnu v chování zařízení a systému způsobuje režim rekuperace vozidla v trakčním systému AC 25 kV, 50 Hz. Tento režim rekuperace představuje provozní stav, se kterým je nutno počítat již při návrhu trakčních zařízení v systému, což představuje například dimenzování a nastavení ochranných prvků. Vzhledem ke komplikovanosti a technickoprovozní složitosti je pro vyšetřování chování trakčních zařízení a systému využíváno matematických simulací.

  • Czech name

    Problematika chování trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz při provozních stavech

  • Czech description

    Článek se zabývá vybranou problematikou přechodových dějů, které se v provozu vyskytují u trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz v ČR. Tyto vybrané děje představují například zkraty na trakčním vedení, které nejsou dostatečně zmapovány z hlediska chování všech zařízení při jejich různých provozních stavech v trakčním systému. Důvodem současné neznalosti chování zařízení je neustálý vývoj systémů, které jsou využívané například u elektrických hnacích vozidel nebo jednotek, ale i samotného trakčního systému. Změnu v chování zařízení a systému způsobuje režim rekuperace vozidla v trakčním systému AC 25 kV, 50 Hz. Tento režim rekuperace představuje provozní stav, se kterým je nutno počítat již při návrhu trakčních zařízení v systému, což představuje například dimenzování a nastavení ochranných prvků. Vzhledem ke komplikovanosti a technickoprovozní složitosti je pro vyšetřování chování trakčních zařízení a systému využíváno matematických simulací.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JO - Land transport systems and equipment

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Competence Center of Railway Vehicles</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    SEKEL 2015

  • ISBN

    978-80-554-1089-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    31-36

  • Publisher name

    EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity

  • Place of publication

    Žilina

  • Event location

    Žilina

  • Event date

    Sep 9, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article