All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quality Evaluation of the Provided Care in a Medical Institution by Outpatients

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25520%2F14%3A39898498" target="_blank" >RIV/00216275:25520/14:39898498 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů

  • Original language description

    V dnešní době, kdy pacienti kdy si pacient sám vybírá zdravotnické zařízení, stává se hodnocení kvality péče nezbytnou součástí řízení nemocnice. Konkurence mezi nemocnicemi rychle roste. V první řadě, kvalita péče je systematicky hodnocena pomocí auditů, jako jsou akreditační audity dle standardů, důležitým aspektem kvality péče by však měla být rovněž kvalita péče hodnocena pacienty. Náš výzkum byl zaměřen na spokojenost pacientů s kvalitou péče v ambulancích nemocnic akutní péče Pardubického kraje. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit úroveň kvality péče v jednotlivých ambulancích a porovnat hodnocení nemocnic mezi sebou. Výzkum byl proveden pomocí anonymních dotazníků spokojenosti. Spokojenost pacientů byla hodnocena ve třech kritériích: služby ambulance, přístup personálu a lékařská a ošetřovatelská péče. Výsledky byly statisticky analyzovány a poskytnuty každé nemocnici i v porovnání ostatními.

  • Czech name

    Hodnocení kvality poskytované péče očima ambulantních pacientů

  • Czech description

    V dnešní době, kdy pacienti kdy si pacient sám vybírá zdravotnické zařízení, stává se hodnocení kvality péče nezbytnou součástí řízení nemocnice. Konkurence mezi nemocnicemi rychle roste. V první řadě, kvalita péče je systematicky hodnocena pomocí auditů, jako jsou akreditační audity dle standardů, důležitým aspektem kvality péče by však měla být rovněž kvalita péče hodnocena pacienty. Náš výzkum byl zaměřen na spokojenost pacientů s kvalitou péče v ambulancích nemocnic akutní péče Pardubického kraje. Cílem tohoto výzkumu bylo zjistit úroveň kvality péče v jednotlivých ambulancích a porovnat hodnocení nemocnic mezi sebou. Výzkum byl proveden pomocí anonymních dotazníků spokojenosti. Spokojenost pacientů byla hodnocena ve třech kritériích: služby ambulance, přístup personálu a lékařská a ošetřovatelská péče. Výsledky byly statisticky analyzovány a poskytnuty každé nemocnici i v porovnání ostatními.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    FQ - Public health system, social medicine

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    1. Mezinárodní konference s tématem: Kvalita a její perspektivy

  • ISBN

    978-80-7395-773-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    29-34

  • Publisher name

    Univerzita Pardubice

  • Place of publication

    Pardubice

  • Event location

    Pardubice

  • Event date

    Apr 23, 2014

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article