Wrapper chair-unity
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901225" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901225 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876699" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876699</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Wrapper křeslo-unity
Original language description
Wrapper je specifický typ softwaru který slouží jako nezávislý middleware. Tento wrapper přebírá hodnoty z haldy globálních proměnných simulace (konkrétně přebírá údaje o vektoru pohybu a náklonu vozidel) a převádí je na signály, které jsou dostupné na USB portu jako set binárních hodnot. Wrapper je implementován v programovacím jazyce C#, využívá driverů operačního systému a je třeba ho inicializovat. Převedené signály je dále možné zpracovávat v mikropočítačích a mikro kontrolérech, nebo přímo indikovat.
Czech name
Wrapper křeslo-unity
Czech description
Wrapper je specifický typ softwaru který slouží jako nezávislý middleware. Tento wrapper přebírá hodnoty z haldy globálních proměnných simulace (konkrétně přebírá údaje o vektoru pohybu a náklonu vozidel) a převádí je na signály, které jsou dostupné na USB portu jako set binárních hodnot. Wrapper je implementován v programovacím jazyce C#, využívá driverů operačního systému a je třeba ho inicializovat. Převedené signály je dále možné zpracovávat v mikropočítačích a mikro kontrolérech, nebo přímo indikovat.
Classification
Type
R - Software
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
SW4
Technical parameters
Wrapper je implementován v jazyce C# a slouží pro překlad signálů z (a do) herního engine využitého jako simulační engine a elektromechanických zařízení (v tomto případě křesel). Řešení je kompilováno jako samostatný asset, přestože nesplňuje všechny požadavky kladené na asset. Assety jsou vytvořeny prostřednictvím nástrojů pro 3D modelování (Maya, Gramlber compatible), textury jsou tvořeny prostřednictvím standardních editorů pro práci s rastrovými obrázky. Vlastní skripty, nebo rutiny jsou vytvořeny v programovacím jazyce C#. Vlastní sestavení assetu je buildován pro použití v prostředí Unity3D. Názvy vázaných proměnných jsou odvozeny od proměnných využívaných v jádru simulátoru bojového vozidla.
Economical parameters
nejsou stanoveny
Owner IČO
00216275
Owner name
Univerzita Pardubice