All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Battle Vehicle Asset

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901227" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901227 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876701" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876701</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Asset bojového vozidla

  • Original language description

    Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Pro Asset bojového vozidla je využito americké humwee proto, že jde o standardní bojový prostředek, ke kterému jsou dostupné všechny důležité údaje (především rozměry, údaje o zrychlení, výkonu motoru, průchodnosti vozidla aj.). Základní 3D model je doplněn o textury a skripty pro pohyb vozidla i hlavní zbraně. Asset je tvořen jako dvouuživatelský. Jeden uživatel je uvažován jako řidič a jeden jako střelec z hlavní zbraně.

  • Czech name

    Asset bojového vozidla

  • Czech description

    Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Pro Asset bojového vozidla je využito americké humwee proto, že jde o standardní bojový prostředek, ke kterému jsou dostupné všechny důležité údaje (především rozměry, údaje o zrychlení, výkonu motoru, průchodnosti vozidla aj.). Základní 3D model je doplněn o textury a skripty pro pohyb vozidla i hlavní zbraně. Asset je tvořen jako dvouuživatelský. Jeden uživatel je uvažován jako řidič a jeden jako střelec z hlavní zbraně.

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

    IN - Informatics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    SW6

  • Technical parameters

    Assety jsou vytvořeny prostřednictvím nástrojů pro 3D modelování (Maya, Gramlber compatible), textury jsou tvořeny prostřednictvím standardních editorů pro práci s rastrovými obrázky. Vlastní skripty, nebo rutiny jsou vytvořeny v programovacím jazyce C#. Vlastní sestavení assetu je buildován pro použití v prostředí Unity3D. Názvy vázaných proměnných jsou odvozeny od proměnných využívaných v jádru simulátoru bojového vozidla.

  • Economical parameters

    nejsou stanoveny

  • Owner IČO

    00216275

  • Owner name

    Univerzita Pardubice