Battle Vehicle Asset
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25530%2F16%3A39901227" target="_blank" >RIV/00216275:25530/16:39901227 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876701" target="_blank" >http://fei-software-public.upce.cz/software/item/id/39876701</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Asset bojového vozidla
Original language description
Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Pro Asset bojového vozidla je využito americké humwee proto, že jde o standardní bojový prostředek, ke kterému jsou dostupné všechny důležité údaje (především rozměry, údaje o zrychlení, výkonu motoru, průchodnosti vozidla aj.). Základní 3D model je doplněn o textury a skripty pro pohyb vozidla i hlavní zbraně. Asset je tvořen jako dvouuživatelský. Jeden uživatel je uvažován jako řidič a jeden jako střelec z hlavní zbraně.
Czech name
Asset bojového vozidla
Czech description
Asset je komplementem modulárního software s širokou možností znovu použitelnosti. Pro potřeby VaV činnosti Assety přináší možnost distribuce vlastních tvůrčích výsledků a postupů tak, aby příslušné postupy byly využitelné v softwarech třetích stran. Tyto konkrétní výsledky jsou určeny pro simulátory implementované v libovolných programovacích jazycích podporující kompilaci do mezi-jazyku. Pro Asset bojového vozidla je využito americké humwee proto, že jde o standardní bojový prostředek, ke kterému jsou dostupné všechny důležité údaje (především rozměry, údaje o zrychlení, výkonu motoru, průchodnosti vozidla aj.). Základní 3D model je doplněn o textury a skripty pro pohyb vozidla i hlavní zbraně. Asset je tvořen jako dvouuživatelský. Jeden uživatel je uvažován jako řidič a jeden jako střelec z hlavní zbraně.
Classification
Type
R - Software
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
SW6
Technical parameters
Assety jsou vytvořeny prostřednictvím nástrojů pro 3D modelování (Maya, Gramlber compatible), textury jsou tvořeny prostřednictvím standardních editorů pro práci s rastrovými obrázky. Vlastní skripty, nebo rutiny jsou vytvořeny v programovacím jazyce C#. Vlastní sestavení assetu je buildován pro použití v prostředí Unity3D. Názvy vázaných proměnných jsou odvozeny od proměnných využívaných v jádru simulátoru bojového vozidla.
Economical parameters
nejsou stanoveny
Owner IČO
00216275
Owner name
Univerzita Pardubice