All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Recognition of Static and Dynamic Bedding Modulus of Under Sleeper Pads

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F08%3APU77651" target="_blank" >RIV/00216305:26110/08:PU77651 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zjišťování statického a dynamického modulu ložnosti pružné ložné plochy pražců

  • Original language description

    V současné době se hledají způsoby, jak snížit svislou tuhost kolejové jízdní dráhy při zachování vysoké stability její prostorové polohy. Cílem snížení svislé tuhosti je záměr příznivě ovlivnit roznášení nápravových sil po délce koleje a v důsledku tohosnížit namáhání pražcového podloží, zejména kolejového lože. Jednou z možností, jak dosáhnout tohoto cíle je použití pražců s pružnou ložnou plochou. Sledovány jsou především materiálové vlastnosti pružné vrstvy. Zkoušky materiálových vlastností jsou standardizovány v evropských a národních normách pro plasty a pryže. Příspěvek je zaměřen na stanovení metody pro zjišťování základních technických vlastností pružné ložné plochy pražce - statického a dynamického modulu ložnosti. Vyvinuta a vyzkoušena bylanová standardní zatěžovací deska a ověřena pro statické a dynamické laboratorní zkoušky.

  • Czech name

    Zjišťování statického a dynamického modulu ložnosti pružné ložné plochy pražců

  • Czech description

    V současné době se hledají způsoby, jak snížit svislou tuhost kolejové jízdní dráhy při zachování vysoké stability její prostorové polohy. Cílem snížení svislé tuhosti je záměr příznivě ovlivnit roznášení nápravových sil po délce koleje a v důsledku tohosnížit namáhání pražcového podloží, zejména kolejového lože. Jednou z možností, jak dosáhnout tohoto cíle je použití pražců s pružnou ložnou plochou. Sledovány jsou především materiálové vlastnosti pružné vrstvy. Zkoušky materiálových vlastností jsou standardizovány v evropských a národních normách pro plasty a pryže. Příspěvek je zaměřen na stanovení metody pro zjišťování základních technických vlastností pružné ložné plochy pražce - statického a dynamického modulu ložnosti. Vyvinuta a vyzkoušena bylanová standardní zatěžovací deska a ověřena pro statické a dynamické laboratorní zkoušky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/1M0579" target="_blank" >1M0579: Centre for Integrated Design of Advanced Structures</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Proceedings of the 4th International Conference on Dynamics of Civil Engineering and Transport Structures and Wind Engineering

  • ISBN

    978-80-8070-827-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    University of Žilina

  • Place of publication

    Žilina

  • Event location

    Zilina, SK

  • Event date

    May 26, 2008

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article