All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Program of identification, maintenance and accident sections repair

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F09%3APU80946" target="_blank" >RIV/00216305:26110/09:PU80946 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Program identifikace, údržby a oprav nehodových úseků - zhodnocení provedených opatření v Jihomoravském kraji

  • Original language description

    V posledních letech se vedou mnohé diskuze o bezpečnosti silničního provozu a o neúspěšném snižování nehodovosti, protože nehodovost po poklesu v polovině loňského roku naopak stále vzrůstá. Na nehodovosti se významně podílí také stav povrchu pozemní komunikace, ale v diskuzích se tento vliv opomíjí. Změřené protismykové vlastnosti povrchu vozovek sítí silnic při zatřídění do hodnotících klasifikačních stupňů (klasifikace jako ve škole) vždy v místech pravidelného působení vodorovných sil (při zpomalování nebo změně směru jízdy) vykazují horší protismykové vlastnosti. Situaci s opravou úseků PK s výskytem nevyhovujících a havarijních protismykových vlastností povrchu vozovky může také napomoci používání kvalitních kameniv do povrchových vrstev vozovky,která mají vysokou odolnost proti ohlazení.

  • Czech name

    Program identifikace, údržby a oprav nehodových úseků - zhodnocení provedených opatření v Jihomoravském kraji

  • Czech description

    V posledních letech se vedou mnohé diskuze o bezpečnosti silničního provozu a o neúspěšném snižování nehodovosti, protože nehodovost po poklesu v polovině loňského roku naopak stále vzrůstá. Na nehodovosti se významně podílí také stav povrchu pozemní komunikace, ale v diskuzích se tento vliv opomíjí. Změřené protismykové vlastnosti povrchu vozovek sítí silnic při zatřídění do hodnotících klasifikačních stupňů (klasifikace jako ve škole) vždy v místech pravidelného působení vodorovných sil (při zpomalování nebo změně směru jízdy) vykazují horší protismykové vlastnosti. Situaci s opravou úseků PK s výskytem nevyhovujících a havarijních protismykových vlastností povrchu vozovky může také napomoci používání kvalitních kameniv do povrchových vrstev vozovky,která mají vysokou odolnost proti ohlazení.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/CG723-065-910" target="_blank" >CG723-065-910: The traffic loading influence on road pavement skid resistance and determination of polishing stone value requirements</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    X. dopravně-inženýrské dny

  • ISBN

    978-80-02-02147-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Brněnské komunikace

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Mikulov

  • Event date

    Jun 3, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article