Effective traffic flow management of congestions on motorways and dual carriageways with the use of ITS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F09%3APU81258" target="_blank" >RIV/00216305:26110/09:PU81258 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Efektivní řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS
Original language description
V dubnu roku 2007 bylo Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. pověřeno řešením projektu CONGMAN Efektivní řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS. Zadavatelem tohoto projektu vědy a výzkumu je Ministerstvo dopravy ČR. Od zahájení řešení projektu se řešitelský tým (CDV, VUT, Hit Hofman, s.r.o.) soustředil na vývoj mobilních telematických jednotek, které mohou být účinným doplněním stávajících telematických řídících systémů nebo mohou být dočasně použity v místech s omezenou průjezdní kapacitou. Ústředním cílem byla snaha o vytvoření automatického systému řízení dopravního proudu v místech, kde jeden jízdní pruh zaniká - tzv. zip. Systém byl podroben ověření funkčností za pomoci mikroskopických modelovacích SW a bude pilotně otestován navybraném úseku dálniční sítě ČR.
Czech name
Efektivní řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS
Czech description
V dubnu roku 2007 bylo Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. pověřeno řešením projektu CONGMAN Efektivní řízení dopravního proudu při kongescích na D a R pomocí ITS. Zadavatelem tohoto projektu vědy a výzkumu je Ministerstvo dopravy ČR. Od zahájení řešení projektu se řešitelský tým (CDV, VUT, Hit Hofman, s.r.o.) soustředil na vývoj mobilních telematických jednotek, které mohou být účinným doplněním stávajících telematických řídících systémů nebo mohou být dočasně použity v místech s omezenou průjezdní kapacitou. Ústředním cílem byla snaha o vytvoření automatického systému řízení dopravního proudu v místech, kde jeden jízdní pruh zaniká - tzv. zip. Systém byl podroben ověření funkčností za pomoci mikroskopických modelovacích SW a bude pilotně otestován navybraném úseku dálniční sítě ČR.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
JN - Civil engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/CG743-088-120" target="_blank" >CG743-088-120: Effective possibilities for congestion management at highways and speed ways using ITS.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů