NOISE BARRIERS MADE FROM LIGTWEIGHT CONCRETE WITH OPEN STRUCTURE AND THEIR ABILITY TO REDUCE AIR POLLUTION
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F09%3APU83660" target="_blank" >RIV/00216305:26110/09:PU83660 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
PROTIHLUKOVÉ STĚNY LIADUR A JEJICH SCHOPNOST SNIŽOVAT ZNEČIŠTĚNÍ OVZDUŠÍ POMOCÍ FOTOKATALÝZY
Original language description
Na základě Směrnice č. 2002/49/ES Evropského parlamentu a Evropské rady, o hodnocení a řízení hluku ve vnějším prostředí musí všechny členské státy Evropské unie vypracovat strategické hlukové mapy a tzv. akční plány snižování hlukové zátěže. Hlukové mapy a akční plány jsou nástrojem k postupnému snižování počtu osob vystavených nadlimitnímu hluku, který poškozuje jejich zdraví. V České republice je největší část obyvatel zatížena hlukem z pozemní dopravy, a to zejména ve velkých městech, v okolí dálnica hlavních komunikacích. Při hledání konkrétních opatření ke snižování hlukové zátěže v určité obci nebo její části je třeba přihlížet na místní situaci. Zdrojem hluku je zejména silniční doprava. Mimo opatření organizačně dopravního (snížení rychlosti,zúžení vozovky, snížení počtu jízdních pruhů, atd.), lze použít protihlukových stěn (či valů). Zajímavým řešením je systém, který
Czech name
PROTIHLUKOVÉ STĚNY LIADUR A JEJICH SCHOPNOST SNIŽOVAT ZNEČIŠTĚNÍ OVZDUŠÍ POMOCÍ FOTOKATALÝZY
Czech description
Na základě Směrnice č. 2002/49/ES Evropského parlamentu a Evropské rady, o hodnocení a řízení hluku ve vnějším prostředí musí všechny členské státy Evropské unie vypracovat strategické hlukové mapy a tzv. akční plány snižování hlukové zátěže. Hlukové mapy a akční plány jsou nástrojem k postupnému snižování počtu osob vystavených nadlimitnímu hluku, který poškozuje jejich zdraví. V České republice je největší část obyvatel zatížena hlukem z pozemní dopravy, a to zejména ve velkých městech, v okolí dálnica hlavních komunikacích. Při hledání konkrétních opatření ke snižování hlukové zátěže v určité obci nebo její části je třeba přihlížet na místní situaci. Zdrojem hluku je zejména silniční doprava. Mimo opatření organizačně dopravního (snížení rychlosti,zúžení vozovky, snížení počtu jízdních pruhů, atd.), lze použít protihlukových stěn (či valů). Zajímavým řešením je systém, který
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
JN - Civil engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/FI-IM5%2F016" target="_blank" >FI-IM5/016: Research of lightweight high performance concrete for monolithic constructions and precast units</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Beton TKS
ISSN
1213-3116
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2009
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—