All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

SIMULACE NÁRAZU OSOBNÍHO VOZIDLA DO MOBILNÍ PROTIHLUKOVÉ STĚNY

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F09%3APU86078" target="_blank" >RIV/00216305:26110/09:PU86078 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    SIMULACE NÁRAZU OSOBNÍHO VOZIDLA DO MOBILNÍ PROTIHLUKOVÉ STĚNY

  • Original language description

    V rámci zvyšování bezpečnosti silniční dopravy se instalují na silničních komunikacích záchytné systémy, které pomáhají chránit účastníky silničního provozu před následky dopravních nehod. Záchytné systémy jsou instalovány na krajnici nebo ve středním dělícím pásu. Úkolem záchytných systémů je zadržet na komunikaci a přesměrovat neovládané vozidlo při zajištění přiměřené bezpečnosti cestujících a dalších uživatelů komunikace. Pro navrhování záchytných systému jsou v České republice k dispozici harmonizované evropské normy a technické předpisy vydané ministerstvem dopravy. Pro konkrétní typ komunikace a návrhovou rychlost vozidel je předepsána třída zadržení, pro kterou je záchytný systém navržen. Velmi často souběžně se záchytnými systémy jsou budoványprotihlukové stěny ochraňující okolí od hluku vznikajícího od dopravy. Spojením funkce zádržného systému a bariéry proti přímému šíření

  • Czech name

    SIMULACE NÁRAZU OSOBNÍHO VOZIDLA DO MOBILNÍ PROTIHLUKOVÉ STĚNY

  • Czech description

    V rámci zvyšování bezpečnosti silniční dopravy se instalují na silničních komunikacích záchytné systémy, které pomáhají chránit účastníky silničního provozu před následky dopravních nehod. Záchytné systémy jsou instalovány na krajnici nebo ve středním dělícím pásu. Úkolem záchytných systémů je zadržet na komunikaci a přesměrovat neovládané vozidlo při zajištění přiměřené bezpečnosti cestujících a dalších uživatelů komunikace. Pro navrhování záchytných systému jsou v České republice k dispozici harmonizované evropské normy a technické předpisy vydané ministerstvem dopravy. Pro konkrétní typ komunikace a návrhovou rychlost vozidel je předepsána třída zadržení, pro kterou je záchytný systém navržen. Velmi často souběžně se záchytnými systémy jsou budoványprotihlukové stěny ochraňující okolí od hluku vznikajícího od dopravy. Spojením funkce zádržného systému a bariéry proti přímému šíření

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Výpočty konstrukcí metodou konečných prvků 2009

  • ISBN

    978-80-214-3996-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Neuveden

  • Place of publication

    Brno, Česká republika

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Nov 26, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article