Problems of dynamics of the bucket wheel excavator SchRs 1320/4x30
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F09%3APU90106" target="_blank" >RIV/00216305:26110/09:PU90106 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problematika dynamiky kolesového rypadla SchRs 1320/4x30
Original language description
Kolesové rypadlo SchRs 1320/4x30 bylo uvedeno do provozu v roce 2006. Generálním dodavatelem rypadla byla společnost PRODECO a.s. ve spolupráci se společností TryssenKrupp, která zpracovala projekt rypadla a byla přímo dodavatelem některých jeho částí. Tento stroj již od samotného zkušebního provozu vykazoval značné kmitání ocelové konstrukce, které částečně plynuly z nezkušenosti obsluhy daný stroj provozovat, ale i z řady konstrukčních chyb. Například v krátkém čase po uvedení rypadla do provozu, ccapo 400 provozních hodinách, došlo k havárii planetového stupně kolesové převodovky. Po analýze vzniku havárie, byly zjištěny značné vibrace na vstupech kolesové převodovky. Firma TryssenKrupp problém vyřešila namontování turbo spojky typu Voith mezi elektromotorem a převodovou skříní. Tímto krokem taktéž podmiňuje záruční podmínky na stroj, které trvají do konce roku 2008. Turbo spojka typu Voith tlumí kmity vznikající v karda
Czech name
Problematika dynamiky kolesového rypadla SchRs 1320/4x30
Czech description
Kolesové rypadlo SchRs 1320/4x30 bylo uvedeno do provozu v roce 2006. Generálním dodavatelem rypadla byla společnost PRODECO a.s. ve spolupráci se společností TryssenKrupp, která zpracovala projekt rypadla a byla přímo dodavatelem některých jeho částí. Tento stroj již od samotného zkušebního provozu vykazoval značné kmitání ocelové konstrukce, které částečně plynuly z nezkušenosti obsluhy daný stroj provozovat, ale i z řady konstrukčních chyb. Například v krátkém čase po uvedení rypadla do provozu, ccapo 400 provozních hodinách, došlo k havárii planetového stupně kolesové převodovky. Po analýze vzniku havárie, byly zjištěny značné vibrace na vstupech kolesové převodovky. Firma TryssenKrupp problém vyřešila namontování turbo spojky typu Voith mezi elektromotorem a převodovou skříní. Tímto krokem taktéž podmiňuje záruční podmínky na stroj, které trvají do konce roku 2008. Turbo spojka typu Voith tlumí kmity vznikající v karda
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
DH - Mining industry including coal mining and processing
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Juniorstav 2009
ISBN
978-80-214-3810-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
VUT v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Feb 4, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—