All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Problems of dynamics of the bucket wheel excavator SchRs 1320/4x30

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F09%3APU90106" target="_blank" >RIV/00216305:26110/09:PU90106 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Problematika dynamiky kolesového rypadla SchRs 1320/4x30

  • Original language description

    Kolesové rypadlo SchRs 1320/4x30 bylo uvedeno do provozu v roce 2006. Generálním dodavatelem rypadla byla společnost PRODECO a.s. ve spolupráci se společností TryssenKrupp, která zpracovala projekt rypadla a byla přímo dodavatelem některých jeho částí. Tento stroj již od samotného zkušebního provozu vykazoval značné kmitání ocelové konstrukce, které částečně plynuly z nezkušenosti obsluhy daný stroj provozovat, ale i z řady konstrukčních chyb. Například v krátkém čase po uvedení rypadla do provozu, ccapo 400 provozních hodinách, došlo k havárii planetového stupně kolesové převodovky. Po analýze vzniku havárie, byly zjištěny značné vibrace na vstupech kolesové převodovky. Firma TryssenKrupp problém vyřešila namontování turbo spojky typu Voith mezi elektromotorem a převodovou skříní. Tímto krokem taktéž podmiňuje záruční podmínky na stroj, které trvají do konce roku 2008. Turbo spojka typu Voith tlumí kmity vznikající v karda

  • Czech name

    Problematika dynamiky kolesového rypadla SchRs 1320/4x30

  • Czech description

    Kolesové rypadlo SchRs 1320/4x30 bylo uvedeno do provozu v roce 2006. Generálním dodavatelem rypadla byla společnost PRODECO a.s. ve spolupráci se společností TryssenKrupp, která zpracovala projekt rypadla a byla přímo dodavatelem některých jeho částí. Tento stroj již od samotného zkušebního provozu vykazoval značné kmitání ocelové konstrukce, které částečně plynuly z nezkušenosti obsluhy daný stroj provozovat, ale i z řady konstrukčních chyb. Například v krátkém čase po uvedení rypadla do provozu, ccapo 400 provozních hodinách, došlo k havárii planetového stupně kolesové převodovky. Po analýze vzniku havárie, byly zjištěny značné vibrace na vstupech kolesové převodovky. Firma TryssenKrupp problém vyřešila namontování turbo spojky typu Voith mezi elektromotorem a převodovou skříní. Tímto krokem taktéž podmiňuje záruční podmínky na stroj, které trvají do konce roku 2008. Turbo spojka typu Voith tlumí kmity vznikající v karda

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    DH - Mining industry including coal mining and processing

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Juniorstav 2009

  • ISBN

    978-80-214-3810-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    VUT v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Feb 4, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article