All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Bridge across the Hostovky Creek Valley on expressway R1, section Selenec-Beladice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F12%3APU100138" target="_blank" >RIV/00216305:26110/12:PU100138 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Most přes údolí Hosťovského potoka na rychlostní komunikaci R1, úsek Selenec-Beladice

  • Original language description

    Most před údolí Hosťovského potoka je popsán z hledliska architektonického a konstrukčního řešení, postupu výstavby a monitorováním konstrukce. Most o celkové délce 975 m má 7 polí s rozpětím od 33 do 69 m. Mostovka šířky 25,66 m sestává z jednokomorového průřezu, rozšířeného konzolami s velkým vyložením, podporovanými prefabrikovanými vzpěrami. Nosná konstrukce s náběhy byla budována postupně. Nejprve byl betonován hlavní nosník pomocí horní výsuvné skruže, násleldně osazeny vzpěry a doplněna monilitická deska. Konstrukce byla monitorována během výstavby a provozu a most byl ověřen zatěžovací zkouškou.

  • Czech name

    Most přes údolí Hosťovského potoka na rychlostní komunikaci R1, úsek Selenec-Beladice

  • Czech description

    Most před údolí Hosťovského potoka je popsán z hledliska architektonického a konstrukčního řešení, postupu výstavby a monitorováním konstrukce. Most o celkové délce 975 m má 7 polí s rozpětím od 33 do 69 m. Mostovka šířky 25,66 m sestává z jednokomorového průřezu, rozšířeného konzolami s velkým vyložením, podporovanými prefabrikovanými vzpěrami. Nosná konstrukce s náběhy byla budována postupně. Nejprve byl betonován hlavní nosník pomocí horní výsuvné skruže, násleldně osazeny vzpěry a doplněna monilitická deska. Konstrukce byla monitorována během výstavby a provozu a most byl ověřen zatěžovací zkouškou.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FI-IM5%2F128" target="_blank" >FI-IM5/128: Progressive structures from high-performance concrete</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Silniční obzor

  • ISSN

    0322-7154

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    73

  • Issue of the periodical within the volume

    9

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    253-256

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database