All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Load bearing capacity assessment of reinforced concrete girder bridge using probabilistic FEM analysis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F13%3APU107852" target="_blank" >RIV/00216305:26110/13:PU107852 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Stanovení zatížitelnosti železobetonového trámového mostu na základě pravděpodobnostní MKP analýzy

  • Original language description

    Jedním z důležitých aspektů při rozhodování o budoucnosti stávajících mostů je vedle jejich stavebního stavu a provozuschopnosti také míra omezení zatížení silniční dopravou při splnění normou stanovených kritérií spolehlivosti. Při stanovení zatížitelnosti se obvykle přistupuje k jejímu deterministickému přepočtu metodou dílčích součinitelů spolehlivosti nebo k odhadu pomocí tabulek. S rozvojem výpočetní techniky a pokročilých softwarových nástrojů se, jako alternativa ke klasickým postupům, nabízí využití pravděpodobnostních metod v kombinaci s nelineární analýzou. Plně pravděpodobnostní řešení navíc vede k mnohem realističtějším odhadům úrovně zatížitelnosti, které jsou založeny na informacích o aktuálním stavebním stavu mostu dostupných z provedených diagnostických průzkumů včetně míry degradace použitých materiálů.

  • Czech name

    Stanovení zatížitelnosti železobetonového trámového mostu na základě pravděpodobnostní MKP analýzy

  • Czech description

    Jedním z důležitých aspektů při rozhodování o budoucnosti stávajících mostů je vedle jejich stavebního stavu a provozuschopnosti také míra omezení zatížení silniční dopravou při splnění normou stanovených kritérií spolehlivosti. Při stanovení zatížitelnosti se obvykle přistupuje k jejímu deterministickému přepočtu metodou dílčích součinitelů spolehlivosti nebo k odhadu pomocí tabulek. S rozvojem výpočetní techniky a pokročilých softwarových nástrojů se, jako alternativa ke klasickým postupům, nabízí využití pravděpodobnostních metod v kombinaci s nelineární analýzou. Plně pravděpodobnostní řešení navíc vede k mnohem realističtějším odhadům úrovně zatížitelnosti, které jsou založeny na informacích o aktuálním stavebním stavu mostu dostupných z provedených diagnostických průzkumů včetně míry degradace použitých materiálů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centre for Effective and Sustainable Transport Infrastructure (CESTI)</a><br>

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Betonářské dny 2013

  • ISBN

    978-80-87158-34-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    312-318

  • Publisher name

    Neuveden

  • Place of publication

    Hradec Králové, Česká republika

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Nov 27, 2013

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article