All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Monitoring and Verification Rate of Interaction Continuous Welded Rail and The Bridges

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F15%3APU114401" target="_blank" >RIV/00216305:26110/15:PU114401 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sledování a ověřování míry spolupůsobení bezstykové koleje a mostních konstrukcí

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na sledování a vyhodnocení chování bezstykové koleje na mostech. Na základě geodetických měření jsou sledovány čtyři mosty na provozovaných tratích na území ČR, na kterých byla zřízena bezstyková kolej. Tyto mosty byly vybrány záměrně z toho důvodu, že jejich dilatační délky jsou blízké nebo mírně přesahují dovolená rozpětí, která byla v minulosti stanovena na základě sledování a teoretických výpočtů. Při geodetických měřeních byl sledován posun mostní konstrukce a také jednotlivýchkolejnicových pásů. Na výsledném chování celého systému se podílí řada faktorů od konstrukce železničního mostu, přes skladbu železničního svršku, až po vliv teploty, která byla průběžně zaznamenávána v průběhu několika etap měření. Všechny tyto etapy byly vyhodnoceny a porovnávány na modelech vytvořených v programu založeného na zákonitostech metody konečných prvků. Snahou bylo stanovit na modelech výsledné hodnoty jednotlivých neznámých tak, aby se chování modelovaného systému, co nej

  • Czech name

    Sledování a ověřování míry spolupůsobení bezstykové koleje a mostních konstrukcí

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na sledování a vyhodnocení chování bezstykové koleje na mostech. Na základě geodetických měření jsou sledovány čtyři mosty na provozovaných tratích na území ČR, na kterých byla zřízena bezstyková kolej. Tyto mosty byly vybrány záměrně z toho důvodu, že jejich dilatační délky jsou blízké nebo mírně přesahují dovolená rozpětí, která byla v minulosti stanovena na základě sledování a teoretických výpočtů. Při geodetických měřeních byl sledován posun mostní konstrukce a také jednotlivýchkolejnicových pásů. Na výsledném chování celého systému se podílí řada faktorů od konstrukce železničního mostu, přes skladbu železničního svršku, až po vliv teploty, která byla průběžně zaznamenávána v průběhu několika etap měření. Všechny tyto etapy byly vyhodnoceny a porovnávány na modelech vytvořených v programu založeného na zákonitostech metody konečných prvků. Snahou bylo stanovit na modelech výsledné hodnoty jednotlivých neznámých tak, aby se chování modelovaného systému, co nej

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JN - Civil engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník abstraktů

  • ISBN

    978-80-214-5091-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    385

  • Pages from-to

    187-187

  • Publisher name

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební, Veveří 331/95, 602 00 Brno

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Jan 29, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article