Monitoring and Verification Rate of Interaction Continuous Welded Rail and The Bridges
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F15%3APU114401" target="_blank" >RIV/00216305:26110/15:PU114401 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sledování a ověřování míry spolupůsobení bezstykové koleje a mostních konstrukcí
Original language description
Příspěvek je zaměřen na sledování a vyhodnocení chování bezstykové koleje na mostech. Na základě geodetických měření jsou sledovány čtyři mosty na provozovaných tratích na území ČR, na kterých byla zřízena bezstyková kolej. Tyto mosty byly vybrány záměrně z toho důvodu, že jejich dilatační délky jsou blízké nebo mírně přesahují dovolená rozpětí, která byla v minulosti stanovena na základě sledování a teoretických výpočtů. Při geodetických měřeních byl sledován posun mostní konstrukce a také jednotlivýchkolejnicových pásů. Na výsledném chování celého systému se podílí řada faktorů od konstrukce železničního mostu, přes skladbu železničního svršku, až po vliv teploty, která byla průběžně zaznamenávána v průběhu několika etap měření. Všechny tyto etapy byly vyhodnoceny a porovnávány na modelech vytvořených v programu založeného na zákonitostech metody konečných prvků. Snahou bylo stanovit na modelech výsledné hodnoty jednotlivých neznámých tak, aby se chování modelovaného systému, co nej
Czech name
Sledování a ověřování míry spolupůsobení bezstykové koleje a mostních konstrukcí
Czech description
Příspěvek je zaměřen na sledování a vyhodnocení chování bezstykové koleje na mostech. Na základě geodetických měření jsou sledovány čtyři mosty na provozovaných tratích na území ČR, na kterých byla zřízena bezstyková kolej. Tyto mosty byly vybrány záměrně z toho důvodu, že jejich dilatační délky jsou blízké nebo mírně přesahují dovolená rozpětí, která byla v minulosti stanovena na základě sledování a teoretických výpočtů. Při geodetických měřeních byl sledován posun mostní konstrukce a také jednotlivýchkolejnicových pásů. Na výsledném chování celého systému se podílí řada faktorů od konstrukce železničního mostu, přes skladbu železničního svršku, až po vliv teploty, která byla průběžně zaznamenávána v průběhu několika etap měření. Všechny tyto etapy byly vyhodnoceny a porovnávány na modelech vytvořených v programu založeného na zákonitostech metody konečných prvků. Snahou bylo stanovit na modelech výsledné hodnoty jednotlivých neznámých tak, aby se chování modelovaného systému, co nej
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
JN - Civil engineering
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník abstraktů
ISBN
978-80-214-5091-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
385
Pages from-to
187-187
Publisher name
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební, Veveří 331/95, 602 00 Brno
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Jan 29, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—