All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Assessment of Load Bearing Capacity of Concrete Bridges after Exceeding the Design Life

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F15%3APU116456" target="_blank" >RIV/00216305:26110/15:PU116456 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Odhad zatížitelnosti betonových mostů po překročení návrhové životnosti

  • Original language description

    Pokročilé metody spolehlivostí analýzy založené na simulačních technikách typu Monte Carlo v kombinaci s nelineární analýzou a metodou konečných prvků představují v součastné době jeden z nejefektivnějších nástrojů aplikovaný při hodnocení spolehlivostistávajících mostních konstrukcí. Znalost stávající úrovně zatížitelnosti mostu a její vývoj v následujících letech při splnění požadované úrovně spolehlivosti může napomoci k systematickému a efektivnímu plánování údržby mostních objektů a/nebo může usnadnit rozhodování o způsobu a rozsahu jejich rekonstrukce. V příspěvku je ve stručnosti představena metodika pravděpodobnostní analýzy zatížitelnosti mostů respektující vliv probíhajících degradačních procesů v čase. Metodika je aplikována při odhadu aktuální úrovně zatížitelnosti železobetonového parapetního mostu a pro předpověď úrovně zatížitelnosti v následujících letech.

  • Czech name

    Odhad zatížitelnosti betonových mostů po překročení návrhové životnosti

  • Czech description

    Pokročilé metody spolehlivostí analýzy založené na simulačních technikách typu Monte Carlo v kombinaci s nelineární analýzou a metodou konečných prvků představují v součastné době jeden z nejefektivnějších nástrojů aplikovaný při hodnocení spolehlivostistávajících mostních konstrukcí. Znalost stávající úrovně zatížitelnosti mostu a její vývoj v následujících letech při splnění požadované úrovně spolehlivosti může napomoci k systematickému a efektivnímu plánování údržby mostních objektů a/nebo může usnadnit rozhodování o způsobu a rozsahu jejich rekonstrukce. V příspěvku je ve stručnosti představena metodika pravděpodobnostní analýzy zatížitelnosti mostů respektující vliv probíhajících degradačních procesů v čase. Metodika je aplikována při odhadu aktuální úrovně zatížitelnosti železobetonového parapetního mostu a pro předpověď úrovně zatížitelnosti v následujících letech.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JM - Structural engineering

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Betonářské dny 2015

  • ISBN

    978-80-906097-0-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    1-6

  • Publisher name

    Neuveden

  • Place of publication

    Litomyšl

  • Event location

    Litomyšl

  • Event date

    Nov 25, 2015

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article