All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Innovation challenges for education of future construction managers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F15%3APU118515" target="_blank" >RIV/00216305:26110/15:PU118515 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inovační výzvy pro vzdělávání budoucích stavebních manažerů

  • Original language description

    Stavební inženýr je profese vysoce odpovědná, protože důsledky jeho chyb způsobují nejenom ekonomické škody na majetku a často nevratné poškození životního prostředí, ale mohou vést i k přímým ztrátám na životech. V současné turbulentní dynamicky se rozvíjející globální společnosti není možné, aby manažerské metody stavebních inženýrů ustrnuly na úrovni zvyklostí minulého století. Tento článek pojednává o výzvách, které přináší nastupující století stavebním inženýrům a manažerům. Srovnává výsledky výzkumu o současném stavu manažerských dovedností stavebních inženýrů v českých stavebních firmách s definovanými dovednostmi manažerů 21. století, podle globálního výzkumného programu ITL Research a podle Vision for the Future of Structural Engineering, kterou zpracoval Structural Engineering Institute ? SEI ASCE.

  • Czech name

    Inovační výzvy pro vzdělávání budoucích stavebních manažerů

  • Czech description

    Stavební inženýr je profese vysoce odpovědná, protože důsledky jeho chyb způsobují nejenom ekonomické škody na majetku a často nevratné poškození životního prostředí, ale mohou vést i k přímým ztrátám na životech. V současné turbulentní dynamicky se rozvíjející globální společnosti není možné, aby manažerské metody stavebních inženýrů ustrnuly na úrovni zvyklostí minulého století. Tento článek pojednává o výzvách, které přináší nastupující století stavebním inženýrům a manažerům. Srovnává výsledky výzkumu o současném stavu manažerských dovedností stavebních inženýrů v českých stavebních firmách s definovanými dovednostmi manažerů 21. století, podle globálního výzkumného programu ITL Research a podle Vision for the Future of Structural Engineering, kterou zpracoval Structural Engineering Institute ? SEI ASCE.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Rozvoj pedagogů a lektorů v odborném vzdělávání s ohledem na současné změny ve společnosti

  • ISBN

    978-80-7481-144-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    27-30

  • Publisher name

    Národní ústav pro vzdělání

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Kostelec nad Černými lesy

  • Event date

    Nov 23, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article