Innovation challenges for education of future construction managers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F15%3APU118515" target="_blank" >RIV/00216305:26110/15:PU118515 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inovační výzvy pro vzdělávání budoucích stavebních manažerů
Original language description
Stavební inženýr je profese vysoce odpovědná, protože důsledky jeho chyb způsobují nejenom ekonomické škody na majetku a často nevratné poškození životního prostředí, ale mohou vést i k přímým ztrátám na životech. V současné turbulentní dynamicky se rozvíjející globální společnosti není možné, aby manažerské metody stavebních inženýrů ustrnuly na úrovni zvyklostí minulého století. Tento článek pojednává o výzvách, které přináší nastupující století stavebním inženýrům a manažerům. Srovnává výsledky výzkumu o současném stavu manažerských dovedností stavebních inženýrů v českých stavebních firmách s definovanými dovednostmi manažerů 21. století, podle globálního výzkumného programu ITL Research a podle Vision for the Future of Structural Engineering, kterou zpracoval Structural Engineering Institute ? SEI ASCE.
Czech name
Inovační výzvy pro vzdělávání budoucích stavebních manažerů
Czech description
Stavební inženýr je profese vysoce odpovědná, protože důsledky jeho chyb způsobují nejenom ekonomické škody na majetku a často nevratné poškození životního prostředí, ale mohou vést i k přímým ztrátám na životech. V současné turbulentní dynamicky se rozvíjející globální společnosti není možné, aby manažerské metody stavebních inženýrů ustrnuly na úrovni zvyklostí minulého století. Tento článek pojednává o výzvách, které přináší nastupující století stavebním inženýrům a manažerům. Srovnává výsledky výzkumu o současném stavu manažerských dovedností stavebních inženýrů v českých stavebních firmách s definovanými dovednostmi manažerů 21. století, podle globálního výzkumného programu ITL Research a podle Vision for the Future of Structural Engineering, kterou zpracoval Structural Engineering Institute ? SEI ASCE.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Rozvoj pedagogů a lektorů v odborném vzdělávání s ohledem na současné změny ve společnosti
ISBN
978-80-7481-144-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
27-30
Publisher name
Národní ústav pro vzdělání
Place of publication
Praha
Event location
Kostelec nad Černými lesy
Event date
Nov 23, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—