DIAGNOSTICS OF CONCRETE INTENDED FOR RETROFITTING BY REINFORCEMENT IN GROOVE
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F19%3APU130984" target="_blank" >RIV/00216305:26110/19:PU130984 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
DIAGNOSTIKA BETONŮ URČENÝCH PRO KOTVENÍ DODATEČNÝCH VÝZTUŽÍ V DRÁŽCE
Original language description
Příspěvek se zabývá charakterizací materiálu – betonových trámců 100 × 100 × 400 mm, které jsou zamýšlené pro zkoušení vlastností spojů dodatečně vkládané výztuže a u nichž bylo dosaženo různého stupně degradace materiálu zahříváním v peci na různě vysoké teploty. Cílem měření prováděných v rámci této diagnostiky je zjištění aktuálního stavu materiálu, pro následné zkoumání, zda a jak naměřené vlastnosti korelují s výslednou únosností spojů. V příspěvku jsou shrnuty výsledky nedestruktivního, semidestruktivního a destruktivního měření vlastností tohoto betonu. Konkrétně se jedná o zjišťování vlastností metodou Impact-Echo, ultrazvukovou impulzovou metodou, odrazovým tvrdoměrem, provedením odtrhových zkoušek a zkoušek pevnosti v tlaku. Podle povahy zkoušek byla část experimentů realizována na betonových trámcích a část na betonových trámcích s kotevní zálivkou a dodatečně vkládanou výztuží.
Czech name
DIAGNOSTIKA BETONŮ URČENÝCH PRO KOTVENÍ DODATEČNÝCH VÝZTUŽÍ V DRÁŽCE
Czech description
Příspěvek se zabývá charakterizací materiálu – betonových trámců 100 × 100 × 400 mm, které jsou zamýšlené pro zkoušení vlastností spojů dodatečně vkládané výztuže a u nichž bylo dosaženo různého stupně degradace materiálu zahříváním v peci na různě vysoké teploty. Cílem měření prováděných v rámci této diagnostiky je zjištění aktuálního stavu materiálu, pro následné zkoumání, zda a jak naměřené vlastnosti korelují s výslednou únosností spojů. V příspěvku jsou shrnuty výsledky nedestruktivního, semidestruktivního a destruktivního měření vlastností tohoto betonu. Konkrétně se jedná o zjišťování vlastností metodou Impact-Echo, ultrazvukovou impulzovou metodou, odrazovým tvrdoměrem, provedením odtrhových zkoušek a zkoušek pevnosti v tlaku. Podle povahy zkoušek byla část experimentů realizována na betonových trámcích a část na betonových trámcích s kotevní zálivkou a dodatečně vkládanou výztuží.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
20101 - Civil engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů