All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

EpMPF 2.0 -Energypile - Load-transfer method

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F22%3APR37500" target="_blank" >RIV/00216305:26110/22:PR37500 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://geotech.fce.vutbr.cz/epilot/" target="_blank" >https://geotech.fce.vutbr.cz/epilot/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    EpMPF 2.0 - Energopiloty metodou přenosovych funkcí

  • Original language description

    Software EpMPF 2.0 je určen pro analýzu silově – deformačního chování osamělých velkoprůměrových energopilot zatížených jak mechanicky, tak i teplotně s využitím metody přenosových funkcí. K dispozici jsou tři typy přenosových funkcí - hyperbolická, kubická parabola a cyklická. Program umožňuje čtyři typy analýz: 1. Mechanické zatěžování (bez vlivu teploty), 2. Teplotní zatěžování (pouze vliv teploty), 3. Mechanicko-teplotní zatěžovaní (kombinace mechanického zatížení (síly) v hlavě piloty a cyklického, příp. monotónního teplotního zatěžování) a 4. Mechanicko-Teplotní zatěžování, NB = 0 (kombinace mechanického zatížení (síla) v hlavě piloty a monotónního teplotního zatěžování s fixací posunu v hlavě piloty).

  • Czech name

    EpMPF 2.0 - Energopiloty metodou přenosovych funkcí

  • Czech description

    Software EpMPF 2.0 je určen pro analýzu silově – deformačního chování osamělých velkoprůměrových energopilot zatížených jak mechanicky, tak i teplotně s využitím metody přenosových funkcí. K dispozici jsou tři typy přenosových funkcí - hyperbolická, kubická parabola a cyklická. Program umožňuje čtyři typy analýz: 1. Mechanické zatěžování (bez vlivu teploty), 2. Teplotní zatěžování (pouze vliv teploty), 3. Mechanicko-teplotní zatěžovaní (kombinace mechanického zatížení (síly) v hlavě piloty a cyklického, příp. monotónního teplotního zatěžování) a 4. Mechanicko-Teplotní zatěžování, NB = 0 (kombinace mechanického zatížení (síla) v hlavě piloty a monotónního teplotního zatěžování s fixací posunu v hlavě piloty).

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TN01000056" target="_blank" >TN01000056: Centre for Advanced Materials and Efficient Buildings</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    EpMPF 2.0

  • Technical parameters

    Softwarová aplikace EpMPF_2.0 je vytvořena v programovacím jazyce Python. Aplikace je spustitelná v prostředí Windows bez nutnosti instalace komponent softwaru. Ovládání je formou grafického uživatelského rozhraní, v němž uživatel zadává charakteristiky energopiloty, zeminy a nastavuje parametry výpočtu a typ analýzy. Výstupem jsou grafické závislosti: 1. Svislá síla v hlavě energopiloty-sedání energopiloty (mezní zatěžovací křivka), 2. Osová síla – hloubka, 3. Svislý posun – hloubka, 4. Mobilizované plášťové tření – hloubka.

  • Economical parameters

    Ekonomické přínosy vytvořené aplikace jsou dány z komerční a nekomerční činnosti partnerů projektu. Přímý ekonomický přínos (finanční částka) je obtížně vyčíslitelný, protože vliv teploty se může např. projevit na zvýšení síly v pilotě, a tedy na zvýšení nákladů. Hlavní přínos softwaru je v bezpečnějším návrhu osově zatížené piloty. Použitím softwaru se předpokládá, že dojde k realističtějšímu návrhu pilotového základu oproti současnému stavu, kdy není zahrnut vliv teploty na změnu únosnosti piloty.

  • Owner IČO

    00216305

  • Owner name

    Vysoké učení technické v Brně