All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ROAD BEHAVIOUR ANALYSIS USING FULL SCALE MODEL

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26110%2F23%3APU150009" target="_blank" >RIV/00216305:26110/23:PU150009 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ANALÝZA CHOVÁNÍ VOZOVKY S VYUŽITÍM FULL SCALE MODELU

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá analýzou chování vozovkového souvrství při simulovaném dopravním zatížení. Konstrukce vozovky silnice I. třídy D0-N-1 s PIII dle TP 170 je dlouhodobě zatěžována dynamickým impulzním zatížením, přenášeným přes dotykové plochy dvoumontáže návrhové nápravy těžkého nákladního vozidla. Zařízení je vybaveno řadou senzorů pro snímání napětí, teploty a vodorovného přetvoření. Výsledky měření poskytují informace o změnách stavu vrstev vozovky z hlediska dlouhodobého sledování napětí, vzniku trvalých deformací a spolupůsobení jednotlivých krytových vrstev vozovky. V kombinaci s různými zkoušenými konstrukcemi povede tento výzkum k detailnímu popisu chování pevnostních a deformačních charakteristik vozovkových souvrství a zpřesnění návrhu konstrukce vozovky.

  • Czech name

    ANALÝZA CHOVÁNÍ VOZOVKY S VYUŽITÍM FULL SCALE MODELU

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá analýzou chování vozovkového souvrství při simulovaném dopravním zatížení. Konstrukce vozovky silnice I. třídy D0-N-1 s PIII dle TP 170 je dlouhodobě zatěžována dynamickým impulzním zatížením, přenášeným přes dotykové plochy dvoumontáže návrhové nápravy těžkého nákladního vozidla. Zařízení je vybaveno řadou senzorů pro snímání napětí, teploty a vodorovného přetvoření. Výsledky měření poskytují informace o změnách stavu vrstev vozovky z hlediska dlouhodobého sledování napětí, vzniku trvalých deformací a spolupůsobení jednotlivých krytových vrstev vozovky. V kombinaci s různými zkoušenými konstrukcemi povede tento výzkum k detailnímu popisu chování pevnostních a deformačních charakteristik vozovkových souvrství a zpřesnění návrhu konstrukce vozovky.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20101 - Civil engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů