All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

UNIVERSITIES AND KNOWLEDGE MANAGEMENT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F06%3APU55551" target="_blank" >RIV/00216305:26210/06:PU55551 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    University a znalostní management

  • Original language description

    Znalosti vznikají zasazením informací do kontextu jiných informací a nalezením jejich vzájemných kauzálních vazeb. Management znalostí není technologickým problémem, ale je spojen s otázkou lidí a intelektuálního kapitálu organizace. Dodavateli takovýchlidí, kteří představují duševní kapitál organizace by mohly být university - poskytují vzdělání, mohou nabízet výcvik a ve spolupráci s podniky mohou zprostředkovat svým studentům i přiměřenou praxi. Jsou současné university připraveny přijmout tuto roli? University se musí více otevřít prostředí, v němž působí - musí připustit, že poskytují služby a proto by měly identifikovat své zákazníky. Akademičtí pracovníci i obslužný personál musí hledat své poslání v naplňování potřeb a očekávání těchto zákazníků. Škola a její učitelé jsou pro studenty, ne naopak. Tento fakt se musí promítnout i do legislativního rámce. Universitní učitel musí být vyváženou oso

  • Czech name

    University a znalostní management

  • Czech description

    Znalosti vznikají zasazením informací do kontextu jiných informací a nalezením jejich vzájemných kauzálních vazeb. Management znalostí není technologickým problémem, ale je spojen s otázkou lidí a intelektuálního kapitálu organizace. Dodavateli takovýchlidí, kteří představují duševní kapitál organizace by mohly být university - poskytují vzdělání, mohou nabízet výcvik a ve spolupráci s podniky mohou zprostředkovat svým studentům i přiměřenou praxi. Jsou současné university připraveny přijmout tuto roli? University se musí více otevřít prostředí, v němž působí - musí připustit, že poskytují služby a proto by měly identifikovat své zákazníky. Akademičtí pracovníci i obslužný personál musí hledat své poslání v naplňování potřeb a očekávání těchto zákazníků. Škola a její učitelé jsou pro studenty, ne naopak. Tento fakt se musí promítnout i do legislativního rámce. Universitní učitel musí být vyváženou oso

Classification

  • Type

    A - Audiovisual production

  • CEP classification

    JS - Reliability and quality management, industrial testing

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

  • Place of publication

    Praha

  • Publisher/client name

    Videoboard a České centrum produktivity

  • Version

    o

  • Carrier ID

    neuvedeno