UNIVERSITIES AND KNOWLEDGE MANAGEMENT
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F06%3APU55551" target="_blank" >RIV/00216305:26210/06:PU55551 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
University a znalostní management
Original language description
Znalosti vznikají zasazením informací do kontextu jiných informací a nalezením jejich vzájemných kauzálních vazeb. Management znalostí není technologickým problémem, ale je spojen s otázkou lidí a intelektuálního kapitálu organizace. Dodavateli takovýchlidí, kteří představují duševní kapitál organizace by mohly být university - poskytují vzdělání, mohou nabízet výcvik a ve spolupráci s podniky mohou zprostředkovat svým studentům i přiměřenou praxi. Jsou současné university připraveny přijmout tuto roli? University se musí více otevřít prostředí, v němž působí - musí připustit, že poskytují služby a proto by měly identifikovat své zákazníky. Akademičtí pracovníci i obslužný personál musí hledat své poslání v naplňování potřeb a očekávání těchto zákazníků. Škola a její učitelé jsou pro studenty, ne naopak. Tento fakt se musí promítnout i do legislativního rámce. Universitní učitel musí být vyváženou oso
Czech name
University a znalostní management
Czech description
Znalosti vznikají zasazením informací do kontextu jiných informací a nalezením jejich vzájemných kauzálních vazeb. Management znalostí není technologickým problémem, ale je spojen s otázkou lidí a intelektuálního kapitálu organizace. Dodavateli takovýchlidí, kteří představují duševní kapitál organizace by mohly být university - poskytují vzdělání, mohou nabízet výcvik a ve spolupráci s podniky mohou zprostředkovat svým studentům i přiměřenou praxi. Jsou současné university připraveny přijmout tuto roli? University se musí více otevřít prostředí, v němž působí - musí připustit, že poskytují služby a proto by měly identifikovat své zákazníky. Akademičtí pracovníci i obslužný personál musí hledat své poslání v naplňování potřeb a očekávání těchto zákazníků. Škola a její učitelé jsou pro studenty, ne naopak. Tento fakt se musí promítnout i do legislativního rámce. Universitní učitel musí být vyváženou oso
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
JS - Reliability and quality management, industrial testing
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
Praha
Publisher/client name
Videoboard a České centrum produktivity
Version
o
Carrier ID
neuvedeno