All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Simulation model of the EUSAMA test rig dynamic structure including vehicle axle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F15%3APR28453" target="_blank" >RIV/00216305:26210/15:PR28453 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dl.uk.fme.vutbr.cz/zobraz_soubor.php?id=2835" target="_blank" >http://dl.uk.fme.vutbr.cz/zobraz_soubor.php?id=2835</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Model dynamické struktury testeru EUSAMA včetně nápravy vozidla

  • Original language description

    Program je určen pro virtuální simulaci zkoušky motorového vozidla na testeru podvozků typu EUSAMA nové generace. Model adhezního rezonančního testeru je nelineární dynamický model vozidla se 4 stupni volnosti a kinematickým buzením. Na testované nápravě je simulován účinek příčné stabilizace nápravy. Charakteristiku tlumiče odpružení lze zadávat jako nelineární, včetně simulace vůlí v uložení či smykového tření. Deformační charakteristika pneumatiky je zadávána realisticky bez možnosti tahového namáhání. Výstupem simulace jsou průběhy přítlačných sil na obou kolech nápravy. Analýza útlumu je provedena na amplitudové obálce signálu adhezní síly a fázového zpoždění mezi sílou buzeného kola a budícím signálem.

  • Czech name

    Model dynamické struktury testeru EUSAMA včetně nápravy vozidla

  • Czech description

    Program je určen pro virtuální simulaci zkoušky motorového vozidla na testeru podvozků typu EUSAMA nové generace. Model adhezního rezonančního testeru je nelineární dynamický model vozidla se 4 stupni volnosti a kinematickým buzením. Na testované nápravě je simulován účinek příčné stabilizace nápravy. Charakteristiku tlumiče odpružení lze zadávat jako nelineární, včetně simulace vůlí v uložení či smykového tření. Deformační charakteristika pneumatiky je zadávána realisticky bez možnosti tahového namáhání. Výstupem simulace jsou průběhy přítlačných sil na obou kolech nápravy. Analýza útlumu je provedena na amplitudové obálce signálu adhezní síly a fázového zpoždění mezi sílou buzeného kola a budícím signálem.

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

    JR - Other machinery industry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TA04031251" target="_blank" >TA04031251: Generational innovation of methods for the vehicle damping testing</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    NewGen

  • Technical parameters

    Program je realizován v prostředí: MathCad 14 Licenční smlouva o využití není dosud uzavřena. Software je využíván na pracovišti řešitele Odpovědná osoba pro licenční jednání: Ivan Mazůrek, Brno, Technická 2, 541143308, mazurek@fme.vutbr.cz

  • Economical parameters

    Náklady na vývoj a testování softweru: 3 000,-Kč

  • Owner IČO

  • Owner name

    ÚK-odbor technické diagnostiky