All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Assessment of damage to the motor of a cutter Krone

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F15%3APU118589" target="_blank" >RIV/00216305:26210/15:PU118589 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Posouzení vzniku škody na motoru řezačky Krone

  • Original language description

    Po nespecifikované době provozu došlo k zadření motoru typu Daimler OM 502 LA. Na motoru došlo k rozsáhlému poškození jedné pístové skupiny z osmi, přičemž ostatní nebyly výrazněji zasaženy. V postižené pístové skupině došlo k zadření zdvihátka v bloku motoru, kontaktu ventilů s pístem a destrukci pístu. Dále došlo k rozsáhlému poškození jednoho z ložiskových pouzder vačkového hřídele a hřídele samotného v odpovídajícím místě uložení i na příslušných vačkách. Na mazacím čerpadle byly rovněž nalezeny znaky poškození. Bylo požadováno zjištění, který z dodaných prvků zapříčinil poškození motoru. 1. Součásti mazacího čerpadla vykazují pouze omezené stopy abrazivního působení částic nesených čerpaným mazivem. Ložisková pouzdra a příslušné hřídelové čepy jsou opotřebeny výrazně, což lze přisoudit i dlouhodobému provozu. 2. Ložiskové pouzdro vačkového hřídele je poškozeno v důsledku vysokého mechanického a tepelného namáhání, trhliny i lom vznikly v krátkém časovém úseku. Účast abrazivních čá

  • Czech name

    Posouzení vzniku škody na motoru řezačky Krone

  • Czech description

    Po nespecifikované době provozu došlo k zadření motoru typu Daimler OM 502 LA. Na motoru došlo k rozsáhlému poškození jedné pístové skupiny z osmi, přičemž ostatní nebyly výrazněji zasaženy. V postižené pístové skupině došlo k zadření zdvihátka v bloku motoru, kontaktu ventilů s pístem a destrukci pístu. Dále došlo k rozsáhlému poškození jednoho z ložiskových pouzder vačkového hřídele a hřídele samotného v odpovídajícím místě uložení i na příslušných vačkách. Na mazacím čerpadle byly rovněž nalezeny znaky poškození. Bylo požadováno zjištění, který z dodaných prvků zapříčinil poškození motoru. 1. Součásti mazacího čerpadla vykazují pouze omezené stopy abrazivního působení částic nesených čerpaným mazivem. Ložisková pouzdra a příslušné hřídelové čepy jsou opotřebeny výrazně, což lze přisoudit i dlouhodobému provozu. 2. Ložiskové pouzdro vačkového hřídele je poškozeno v důsledku vysokého mechanického a tepelného namáhání, trhliny i lom vznikly v krátkém časovém úseku. Účast abrazivních čá

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    JG - Metallurgy, metal materials

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    10

  • Place of publication

    Neuveden

  • Publisher/client name

    Neuveden

  • Version