Inertial unit for carbody movement measuring
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F19%3APR32587" target="_blank" >RIV/00216305:26210/19:PR32587 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://intranet.ustavkonstruovani.cz/file-download/get-project-pdf/392" target="_blank" >http://intranet.ustavkonstruovani.cz/file-download/get-project-pdf/392</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inerciální jednotka pro snímání pohybu karoserie
Original language description
Inerciální jednotka využívá vývojovou desku Adafruit Feather M0 WiFi s rozšiřujícím modulem DS3231 Precision RTC FeatherWing, který obsahuje slot pro SD kartu a realtime časovač, který umožňuje záznam data a času okamžiku uložení souboru. K jednotce je dále připojena deska s tříosým čidlem zrychlení FXOS8700 a tříosým čidlem úhlové rychlosti FXAS21002. Zařízení se skládá ze dvou modulů propojených kabelem - 1. modul se senzory, který se při zkoušce umisťuje za sedadlo řidiče; 2. řídící modul, který se pro snadné ovládaní umisťuje na sedadlo vedle řidiče. Výstupem jsou naměřené průběhy signálů uložené ve formátu txt. Tyto data jsou následně nahrávána do Analytického programu přejezdového testu.
Czech name
Inerciální jednotka pro snímání pohybu karoserie
Czech description
Inerciální jednotka využívá vývojovou desku Adafruit Feather M0 WiFi s rozšiřujícím modulem DS3231 Precision RTC FeatherWing, který obsahuje slot pro SD kartu a realtime časovač, který umožňuje záznam data a času okamžiku uložení souboru. K jednotce je dále připojena deska s tříosým čidlem zrychlení FXOS8700 a tříosým čidlem úhlové rychlosti FXAS21002. Zařízení se skládá ze dvou modulů propojených kabelem - 1. modul se senzory, který se při zkoušce umisťuje za sedadlo řidiče; 2. řídící modul, který se pro snadné ovládaní umisťuje na sedadlo vedle řidiče. Výstupem jsou naměřené průběhy signálů uložené ve formátu txt. Tyto data jsou následně nahrávána do Analytického programu přejezdového testu.
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
—
OECD FORD branch
20301 - Mechanical engineering
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TH02010663" target="_blank" >TH02010663: Electronic car suspension tester</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
RBox
Numerical identification
160864
Technical parameters
Funkční vzorek byl vyroben za účelem ověření vlastností vyvvíjeného zařízení a je využíván jako laboratorní zařízení na pracovišti řešitele, Ústav konstruování, Fakulta strojního inženýrství, Vysoké učení technické v Brně, Technická 2896/2, 616 69 Brno. Licenční smlouva o využití není dosud uzavřena. Odpovědná osoba pro licenční jednání: Ivan Mazůrek, Brno, Technická 2, 541143308, mazurek@fme.vutbr.cz
Economical parameters
Náklady na realizaci: 3000,- Kč
Application category by cost
—
Owner IČO
—
Owner name
ÚK-odbor technické diagnostiky
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licence fee requirement
A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek
Web page
http://intranet.ustavkonstruovani.cz/file-download/get-project-pdf/392