All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology for check of the cabin environment setting for objective estimation of HVAC energy consumption during WLTP cycle

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F22%3APU147626" target="_blank" >RIV/00216305:26210/22:PU147626 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    METODIKA OVĚŘENÍ NASTAVENÍ PROSTŘEDÍ V KABINĚ PRO OBJEKTIVNÍ URČENÍ SPOTŘEBY ENERGIE HVAC BĚHEM WLTP CYKLU

  • Original language description

    Byl proveden test spotřeby energie HVAC podle postupu WLTC. Cílem bylo změřit ekvivalentní teplotu (tepelný pocit a komfort) v kabinách různých vozidel při použití standardního režimu nastavení HVAC "AUTO 22". Doba trvání testu byla 1 hodina, přičemž podmínky byly zimní: -°C, 0 W/m2, letní podmínky: +30 °C, 800 W/m2 , relativní vlhkost vzduchu 50 %. Pro optimální úroveň tepelného pocitu a komfortu v zimních podmínkách postačuje pro většinu modelů nastavení HVAC na AUTO 22, ale pro některé BEV pak bylo nutné nastavení AUTO 24 (+2 stupně v nastavení regulace HVAC). Výsledky letních testů odhalily některé aspekty umístění nových vývodů HVAC a údaje související s energetickou účinností tepelného čerpadla s chladivem CO2. Dále bylo cílem bylo změřit tepelnou pohodu (a tepelný pocit) v kabinách různých vozidel při použití standardního režimu nastavení HVAC "AUTO 22" v reálném prostředí a okruhu RDE. Všechny čtyři vozy poskytovaly optimální úroveň tepelného pocitu a komfortu v letních podmínkách a nastavení

  • Czech name

    METODIKA OVĚŘENÍ NASTAVENÍ PROSTŘEDÍ V KABINĚ PRO OBJEKTIVNÍ URČENÍ SPOTŘEBY ENERGIE HVAC BĚHEM WLTP CYKLU

  • Czech description

    Byl proveden test spotřeby energie HVAC podle postupu WLTC. Cílem bylo změřit ekvivalentní teplotu (tepelný pocit a komfort) v kabinách různých vozidel při použití standardního režimu nastavení HVAC "AUTO 22". Doba trvání testu byla 1 hodina, přičemž podmínky byly zimní: -°C, 0 W/m2, letní podmínky: +30 °C, 800 W/m2 , relativní vlhkost vzduchu 50 %. Pro optimální úroveň tepelného pocitu a komfortu v zimních podmínkách postačuje pro většinu modelů nastavení HVAC na AUTO 22, ale pro některé BEV pak bylo nutné nastavení AUTO 24 (+2 stupně v nastavení regulace HVAC). Výsledky letních testů odhalily některé aspekty umístění nových vývodů HVAC a údaje související s energetickou účinností tepelného čerpadla s chladivem CO2. Dále bylo cílem bylo změřit tepelnou pohodu (a tepelný pocit) v kabinách různých vozidel při použití standardního režimu nastavení HVAC "AUTO 22" v reálném prostředí a okruhu RDE. Všechny čtyři vozy poskytovaly optimální úroveň tepelného pocitu a komfortu v letních podmínkách a nastavení

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20303 - Thermodynamics

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TN01000026" target="_blank" >TN01000026: Josef Bozek National Center of Competence for Surface Vehicles</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů