All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Third body layer modelling of wheel-rail contact in presence of lubricants

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F23%3APU150725" target="_blank" >RIV/00216305:26210/23:PU150725 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/900" target="_blank" >https://drepo.uniza.sk/handle/hdluniza/900</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Modelování třecí vrstvy v kontaktu kola a kolejnice za přítomnosti maziv

  • Original language description

    Tato studie kombinuje experimentální a simulační přístupy pro predikci součinitele adheze v kontaktu kola a kolejnice v přítomnosti maziva. Testované maziva jsou modifikátory tření pro temeno kolejnice ve formě olejového, vodního a tuhého produktu. Experimentální tes-tování bylo provedeno na vysokotlakém torzním reometru. Využitý model je založen na upraveném algoritmu FASTSIM. Predikované trakční křivky jsou srovnatelné s hodnotami z předchozích experimentálních studií. Důležitým závěrem je, že olejový produkt při vel-kém aplikovaném množství dosahuje nižších hodnot součinitele adheze než vodní a tuhý produkt.

  • Czech name

    Modelování třecí vrstvy v kontaktu kola a kolejnice za přítomnosti maziv

  • Czech description

    Tato studie kombinuje experimentální a simulační přístupy pro predikci součinitele adheze v kontaktu kola a kolejnice v přítomnosti maziva. Testované maziva jsou modifikátory tření pro temeno kolejnice ve formě olejového, vodního a tuhého produktu. Experimentální tes-tování bylo provedeno na vysokotlakém torzním reometru. Využitý model je založen na upraveném algoritmu FASTSIM. Predikované trakční křivky jsou srovnatelné s hodnotami z předchozích experimentálních studií. Důležitým závěrem je, že olejový produkt při vel-kém aplikovaném množství dosahuje nižších hodnot součinitele adheze než vodní a tuhý produkt.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20301 - Mechanical engineering

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TN02000054" target="_blank" >TN02000054: Božek Vehicle Engineering National Center of Competence</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů