All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ICT integration into the education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F02%3APU29401" target="_blank" >RIV/00216305:26220/02:PU29401 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Integrace ICT do vzdělávání

  • Original language description

    Současné vybavení vysokých škol informačními a komunikačními technologiemi (ICT) umožňuje prakticky všem vysokoškolským studentům získat přístup k nejmodernější technice a Internetu a tím nabýt alespoň základní návyky práce s ICT. Podstatná část vysokýchškol však chápe informační technologie pouze jako prostředek přístupu k informacím a jejich konkrétnímu využití pro výuku nevěnuje tolik pozornosti. Obě funkce ICT jsou však pro vzdělávání stejně důležité. V článku je představen návrh koncepce výuky zákkladního kursu fyziky s počítačovou podporou na FEKT VUT v Brně.

  • Czech name

    Integrace ICT do vzdělávání

  • Czech description

    Současné vybavení vysokých škol informačními a komunikačními technologiemi (ICT) umožňuje prakticky všem vysokoškolským studentům získat přístup k nejmodernější technice a Internetu a tím nabýt alespoň základní návyky práce s ICT. Podstatná část vysokýchškol však chápe informační technologie pouze jako prostředek přístupu k informacím a jejich konkrétnímu využití pro výuku nevěnuje tolik pozornosti. Obě funkce ICT jsou však pro vzdělávání stejně důležité. V článku je představen návrh koncepce výuky zákkladního kursu fyziky s počítačovou podporou na FEKT VUT v Brně.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2002

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    CO-MAT-TECH 2002

  • ISBN

    80-227-1768-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    641-645

  • Publisher name

    Slovenská technická univerzita v Bratislave

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    Oct 23, 2002

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article