All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparison of SOC and SOE for an electric vehicle and the effect of these parameters on range at lower charge levels

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26220%2F22%3APU146020" target="_blank" >RIV/00216305:26220/22:PU146020 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Porovnání SOC a SOE u elektromobilu a vliv těchto parametrů na dojezd při menší úrovni nabití

  • Original language description

    Li-ion baterie jsou v posledních letech hlavní hnací silou vývoje elektromobilů. Jejich vlastnosti a vývoj umožnily realizaci elektrických vozidel v mnoha různých podobách, od elektrických skútrů přes elektrická jízdní kola a motocykly až po osobní elektrická vozidla. Navzdory stále se zvyšujícímu dojezdu, a tedy dosahování srovnatelných výkonů s automobily se spalovacími motory, jsou elektromobily poměrně specifické a uživatel si musí zvyknout na některé jejich vlastnosti. Někteří uživatelé například uvádějí, že dojezd jejich elektromobilu klesá více na konci vybíjení než na začátku jízdy, a ptají se, zda se nejedná o závadu. Tento efekt je způsoben způsobem stanovení kapacity baterie pomocí metody SOC (State of Charge) založené na proudu, která se liší od metody SOE (State of Energy). Tato problematika bude podrobněji rozebrána v předloženém příspěvku..

  • Czech name

    Porovnání SOC a SOE u elektromobilu a vliv těchto parametrů na dojezd při menší úrovni nabití

  • Czech description

    Li-ion baterie jsou v posledních letech hlavní hnací silou vývoje elektromobilů. Jejich vlastnosti a vývoj umožnily realizaci elektrických vozidel v mnoha různých podobách, od elektrických skútrů přes elektrická jízdní kola a motocykly až po osobní elektrická vozidla. Navzdory stále se zvyšujícímu dojezdu, a tedy dosahování srovnatelných výkonů s automobily se spalovacími motory, jsou elektromobily poměrně specifické a uživatel si musí zvyknout na některé jejich vlastnosti. Někteří uživatelé například uvádějí, že dojezd jejich elektromobilu klesá více na konci vybíjení než na začátku jízdy, a ptají se, zda se nejedná o závadu. Tento efekt je způsoben způsobem stanovení kapacity baterie pomocí metody SOC (State of Charge) založené na proudu, která se liší od metody SOE (State of Energy). Tato problematika bude podrobněji rozebrána v předloženém příspěvku..

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10405 - Electrochemistry (dry cells, batteries, fuel cells, corrosion metals, electrolysis)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů