Humor sells. Visual humour in Czechoslovak advertising of the 1950s and 1960s.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26420%2F17%3APU135628" target="_blank" >RIV/00216305:26420/17:PU135628 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/00094871:_____/17:N0000015
Result on the web
<a href="http://www.moravska-galerie.cz/moravska-galerie/o-galerii/bulletin-mg.aspx" target="_blank" >http://www.moravska-galerie.cz/moravska-galerie/o-galerii/bulletin-mg.aspx</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Humor prodává. Obrazový humor v československé reklamě 1955-1970.
Original language description
Studie o uplatňování obrazového humoru v československé reklamě 50. a 60. let 20. století.
Czech name
Humor prodává. Obrazový humor v československé reklamě 1955-1970.
Czech description
Studie o uplatňování obrazového humoru v československé reklamě 50. a 60. let 20. století.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
60401 - Arts, Art history
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Bulletin Moravské galerie v Brně. Moravská galerie v Brně AL AF
ISSN
0231-5793
e-ISSN
—
Volume of the periodical
neuveden
Issue of the periodical within the volume
76
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
17
Pages from-to
106-122
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—