Tha audit of buying behaviour of customers (the case of white-products decision-making process)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F00%3A00000002" target="_blank" >RIV/00216305:26510/00:00000002 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Audit nákupního chování při nákupu elektrospotřebičů
Original language description
Tento příspěvek přináší vybrané závěry marketingového auditu nákupního chování zákazníků při nákupu elektrospotřebičů. Výzkum byl zaměřený na zmapování specifických projevů nákupního chování (charakter rozhodování, očekávání, spojená s nákupem elektrospotřebičů a jiné) a byl proveden v podmínkách obchodního řetězce PRIMA.
Czech name
Audit nákupního chování při nákupu elektrospotřebičů
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2000
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí - výsledky adaptace distribučních řetězců na nové podnikatelské prostředí
ISBN
80-7157-460-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
—
Publisher name
Fakulta podnikatelská
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—