Importance of the marketing role in company and some aspects from the point of view of czech managers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33671" target="_blank" >RIV/00216305:26510/02:PU33671 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů
Original language description
Příspěvek se zaměřuje na diskusi zahraničních autorů o změnách postavení marketingu v podniku, kterou reagují na současné problémy uplatňování marketingu v praxi. Upozorňuje na nejaktuálnější oblastí výzkumu, a na některé jejích výsledky. Role marketingumá své specifika i z hlediska různých národních a kulturních kontextů. Z tohoto pohledu je vhodné věnovat pozornost právě prostředí transformujících se ekonomik, do kterých patří i Česká republika a hledat odlišnosti v chápání role marketingu v podniku..
Czech name
Význam role marketingu v podniku a některé aspekty charakterizující pohled českých manažerů
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
New trends of the development of industry
ISBN
xxx
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
1-10
Publisher name
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Place of publication
Brno
Event location
Brno, Czech Republic
Event date
Dec 4, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—