Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU33678" target="_blank" >RIV/00216305:26510/02:PU33678 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Strategy of Purchasing Marketing in Logistic Chain
Original language description
Příspěvek řeší koncepci logistiky opatřování s využitím nákupního marketing. Předkládá návaznosti základních pojmů jako je poslání, informační strategie, strategie a plánování, včetně strategického plánování v oblasti opatřování.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Globalizacia a jej vplyv na transformujúce sa ekonomiky (pozitíva a negatíva)
ISBN
80-8070-005-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
111-117
Publisher name
ŽU v Žilina, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov, katedra ekonomiky
Place of publication
Žilina
Event location
Rajecké Teplice
Event date
Oct 8, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—