The Communication Instruments in the Market of Venture Capital
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F02%3APU57993" target="_blank" >RIV/00216305:26510/02:PU57993 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podpůrné prostředky komunikace na trhu rizikového kapitálu
Original language description
Trh rizikového kapitálu zažívá v současné době nebývalý boom. Většina podniků však při hledání vhodného investora ztroskotá na úskalí komunikace dříve, než jejich projekt vzbudí patřičnou pozornost. Na základě poznatků z historie kapitálového trhu byl vytvořen rozsáhlý fond znalostí o faktorech ovlivňujících úspěch či neúspěch předkládaných projektů u investorů do rizikového kapitálu. Z těchto poznatků se vyvinula mezinárodní konvence informující o požadavcích na obsah projektů a způsob jejich prezentace. Médiem komunikace na trhu rizikového kapitálu je tzv. "Obchodní plán". Ten hraje při získávání investora rozhodující úlohu.Je totiž základním informačním zdrojem pro investory, kteří se rozhodují, zda vloží do projektu reprezentovaného Obchodním plánem své finanční zdroje, či nikoliv. Dalšími podpůrnými prostředky komunikace, které mohou podnikatelské subjekty ve snaze získat investora využít, jsou z
Czech name
Podpůrné prostředky komunikace na trhu rizikového kapitálu
Czech description
Trh rizikového kapitálu zažívá v současné době nebývalý boom. Většina podniků však při hledání vhodného investora ztroskotá na úskalí komunikace dříve, než jejich projekt vzbudí patřičnou pozornost. Na základě poznatků z historie kapitálového trhu byl vytvořen rozsáhlý fond znalostí o faktorech ovlivňujících úspěch či neúspěch předkládaných projektů u investorů do rizikového kapitálu. Z těchto poznatků se vyvinula mezinárodní konvence informující o požadavcích na obsah projektů a způsob jejich prezentace. Médiem komunikace na trhu rizikového kapitálu je tzv. "Obchodní plán". Ten hraje při získávání investora rozhodující úlohu.Je totiž základním informačním zdrojem pro investory, kteří se rozhodují, zda vloží do projektu reprezentovaného Obchodním plánem své finanční zdroje, či nikoliv. Dalšími podpůrnými prostředky komunikace, které mohou podnikatelské subjekty ve snaze získat investora využít, jsou z
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
sborník příspěvků
ISBN
80-210-2897-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
200
Pages from-to
—
Publisher name
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Dec 6, 2001
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—