Strategic Aspects of Industrial Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F04%3APU49410" target="_blank" >RIV/00216305:26510/04:PU49410 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Strategic Aspects of Industrial Marketing
Original language description
This material is aimed at students at Málaga University, this is a material for the Industrial Management course. The strategic issues in industrial marketing are covered and discussed
Czech name
Strategické aspekty průmyslového marketingu
Czech description
Materiál ve formě multimediální prezentace je podkladem pro přednášku pro studenty marketingu na univerzitě v Malaze
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů