The role of corporate culture in relation to strategic management of Czeh firms
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F04%3APU49454" target="_blank" >RIV/00216305:26510/04:PU49454 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem
Original language description
Příspěvek shrnuje výsledky empirického výzkumu role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých výrobních firem.
Czech name
Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem
Czech description
Příspěvek shrnuje výsledky empirického výzkumu role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých výrobních firem.
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
80-214-2753-1
Place of publication
Brno
Publisher/client name
Fakulta podnikatelská VUT v Brně
Version
1
Carrier ID
neuvedeno