All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Value Orientation of Czech population and advertising appeals

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78969" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78969 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely.

  • Original language description

    V současném marketingu a reklamě jsou považovány hodnoty za jeden ze základních pilířů úspěšné segmentace určující výběr vhodné reklamní strategie prostřednictvím stanovení efektivních reklamních apelů. Autor publikace vužívá metodologie Chenga, Schweitzera, Pollaye vytvořil seznam 30 nejčastěji používaných reklamních apelů. Využívá vlastního rozsáhlého výzkumu hodnotových typů české populace (Schwartz - PVQ) a na základě tohoto výzkumu dává doporučení pro tvorbu reklamních apelů ve vztahu ke kulturní orientaci Čechů.

  • Czech name

    Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely.

  • Czech description

    V současném marketingu a reklamě jsou považovány hodnoty za jeden ze základních pilířů úspěšné segmentace určující výběr vhodné reklamní strategie prostřednictvím stanovení efektivních reklamních apelů. Autor publikace vužívá metodologie Chenga, Schweitzera, Pollaye vytvořil seznam 30 nejčastěji používaných reklamních apelů. Využívá vlastního rozsáhlého výzkumu hodnotových typů české populace (Schwartz - PVQ) a na základě tohoto výzkumu dává doporučení pro tvorbu reklamních apelů ve vztahu ke kulturní orientaci Čechů.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Cultural aspects of Czech and European Advertising</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    XVIII

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database