Value Orientation of Czech population and advertising appeals
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F08%3APU78969" target="_blank" >RIV/00216305:26510/08:PU78969 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely.
Original language description
V současném marketingu a reklamě jsou považovány hodnoty za jeden ze základních pilířů úspěšné segmentace určující výběr vhodné reklamní strategie prostřednictvím stanovení efektivních reklamních apelů. Autor publikace vužívá metodologie Chenga, Schweitzera, Pollaye vytvořil seznam 30 nejčastěji používaných reklamních apelů. Využívá vlastního rozsáhlého výzkumu hodnotových typů české populace (Schwartz - PVQ) a na základě tohoto výzkumu dává doporučení pro tvorbu reklamních apelů ve vztahu ke kulturní orientaci Čechů.
Czech name
Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely.
Czech description
V současném marketingu a reklamě jsou považovány hodnoty za jeden ze základních pilířů úspěšné segmentace určující výběr vhodné reklamní strategie prostřednictvím stanovení efektivních reklamních apelů. Autor publikace vužívá metodologie Chenga, Schweitzera, Pollaye vytvořil seznam 30 nejčastěji používaných reklamních apelů. Využívá vlastního rozsáhlého výzkumu hodnotových typů české populace (Schwartz - PVQ) a na základě tohoto výzkumu dává doporučení pro tvorbu reklamních apelů ve vztahu ke kulturní orientaci Čechů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F06%2F0509" target="_blank" >GA402/06/0509: Cultural aspects of Czech and European Advertising</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XVIII
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—