THE APPLICATION OF A MARKETING COMMUNICATION AUDIT WITHIN COMPANY MANAGEMENT
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F09%3APU82437" target="_blank" >RIV/00216305:26510/09:PU82437 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Uplatnění marketingového komunikačního auditu při řízení firmy
Original language description
Tento článek se zabývá problematikou uplatnění komunikačního auditu při řízení firem. V úvodní části jsou popsána teoretická východiska a výsledky vědeckého výzkumu současných autorů zabývajících se touto problematikou.
Czech name
Uplatnění marketingového komunikačního auditu při řízení firmy
Czech description
Tento článek se zabývá problematikou uplatnění komunikačního auditu při řízení firem. V úvodní části jsou popsána teoretická východiska a výsledky vědeckého výzkumu současných autorů zabývajících se touto problematikou.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Management, Economics and Business developement in European Conditions, VII
ISBN
978-80-214-3893-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
—
Publisher name
VUT v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
May 28, 2009
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—