Knowledge Management in Advergaming for Destination Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU95343" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU95343 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
Original language description
Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.
Czech name
Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
Czech description
Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu
ISBN
978-80-8105-333-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
268
Pages from-to
116-126
Publisher name
FMK UCM v Trnave
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava
Event date
Dec 11, 2011
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—