The Focus of E-business
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU100714" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU100714 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zaměření elektronického podnikání
Original language description
Cílem nového zaměření výuky elektronického obchodování na vysoké škole je, na základě podrobné analýzy stávajícího zaměření e-commerce (elektronického obchodu), vytvořit nové zaměření e-business (elektronického obchodování). Poskytnutí odpovídajícího prostředí pro získání základních teoretických znalostí o oblasti aplikací teorie systémů, aplikací teorie modelů a modelování a dále o vybraných metodách aplikované kybernetiky pro moderní modelování elektronického podnikání v perspektivní informační a znalostní ekonomice. Získání základní orientace v možných trendech systémově integrovaných segmentů elektronického podnikání ve světě na základě informačních zdrojů ve virtuálním prostředí Internetu. Zdroje (odkazy): ANTLOVÁ, KLÁRA. Elektronické podnikání. MOTYČKA, A. Marketingové aktivity související s podporou studijních programů.
Czech name
Zaměření elektronického podnikání
Czech description
Cílem nového zaměření výuky elektronického obchodování na vysoké škole je, na základě podrobné analýzy stávajícího zaměření e-commerce (elektronického obchodu), vytvořit nové zaměření e-business (elektronického obchodování). Poskytnutí odpovídajícího prostředí pro získání základních teoretických znalostí o oblasti aplikací teorie systémů, aplikací teorie modelů a modelování a dále o vybraných metodách aplikované kybernetiky pro moderní modelování elektronického podnikání v perspektivní informační a znalostní ekonomice. Získání základní orientace v možných trendech systémově integrovaných segmentů elektronického podnikání ve světě na základě informačních zdrojů ve virtuálním prostředí Internetu. Zdroje (odkazy): ANTLOVÁ, KLÁRA. Elektronické podnikání. MOTYČKA, A. Marketingové aktivity související s podporou studijních programů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Informatika XXV/2012
ISBN
978-80-7375-628-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
2
Pages from-to
25-27
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Luhačovice
Event date
Jan 16, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—