Customerspurchasing behaviour ? resource for methodology updating of property valuation by real value
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU95218" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU95218 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nákupní chování zákazníků ? základ aktualizace metodiky oceňování majetku reálnou hodnotou
Original language description
Oceňování majetku v českém povinně vedeném finančním účetnictví se opírá o princip historických cen, který neumožňuje vyjádřit aktuální hodnotu majetku. Článek popisuje výzkum prováděný za účelem aktualizace metodiky oceňování majetku reálnou hodnotou. Cílem výzkumu bylo získat od organizací informace týkající se jejich dlouhodobého hmotného majetku movitého odpisovaného - firemní flotily osobních automobilů a hodnocení významu kritérií, které ovlivňují jejich rozhodování při pořizování tohoto majetku.Dotazník byl rozdělen do dvou částí. První část tvořily informace o respondentech. Druhá část byla orientována na kritéria - spotřeba PHM, výkon, točivý moment, dosažitelná rychlost, zrychlení automobilu, ekologická zátěž, aktivní a pasivní bezpečnost, provozní spolehlivost vozu, délka záruky a značka. Respondenti přisoudili kritériím váhu na hodnotící stupnici. Výsledky u dvou kritérií měly rostoucí
Czech name
Nákupní chování zákazníků ? základ aktualizace metodiky oceňování majetku reálnou hodnotou
Czech description
Oceňování majetku v českém povinně vedeném finančním účetnictví se opírá o princip historických cen, který neumožňuje vyjádřit aktuální hodnotu majetku. Článek popisuje výzkum prováděný za účelem aktualizace metodiky oceňování majetku reálnou hodnotou. Cílem výzkumu bylo získat od organizací informace týkající se jejich dlouhodobého hmotného majetku movitého odpisovaného - firemní flotily osobních automobilů a hodnocení významu kritérií, které ovlivňují jejich rozhodování při pořizování tohoto majetku.Dotazník byl rozdělen do dvou částí. První část tvořily informace o respondentech. Druhá část byla orientována na kritéria - spotřeba PHM, výkon, točivý moment, dosažitelná rychlost, zrychlení automobilu, ekologická zátěž, aktivní a pasivní bezpečnost, provozní spolehlivost vozu, délka záruky a značka. Respondenti přisoudili kritériím váhu na hodnotící stupnici. Výsledky u dvou kritérií měly rostoucí
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2012
Issue of the periodical within the volume
10
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
83-89
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—