ADVERGAMING: possibility of rising knowledges
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU97468" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU97468 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ADVERGAMING: možnost prohlubování znalostí
Original language description
Článek se zabývá problematikou využívání znalostí v advergamingu jako zdroje možné konkurenční výhody. Toky znalostí a jejich využití v této formě marketingové komunikace jsou podchyceny v schematickém znázornění.
Czech name
ADVERGAMING: možnost prohlubování znalostí
Czech description
Článek se zabývá problematikou využívání znalostí v advergamingu jako zdroje možné konkurenční výhody. Toky znalostí a jejich využití v této formě marketingové komunikace jsou podchyceny v schematickém znázornění.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XXII
Issue of the periodical within the volume
1/2012
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
32
Pages from-to
12-13
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—