All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The influence of shopping behavior in B2B markets to valuation of assets

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F13%3APU105612" target="_blank" >RIV/00216305:26510/13:PU105612 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv nákupního chování na trzích B2B na oceňování majetku

  • Original language description

    Příspěvek presentuje analýzu nákupního chování organizovaných zákazníků na trzích business to business. Cílem příspěvku je postihnout vliv nákupního chování organizací na vyjádření ceny majetku. Příspěvek porovnává dva provedené výzkumy v časovém odstuputří let (rok 2009 a 2011). Dalším cílem příspěvku je uvést kritéria, která ovlivňují nákupní chování organizovaných zákazníků, a tak ovlivňují i stanovení ceny majetku. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že při posuzování hodnoty majetku má největší význam hledisko provozní spolehlivosti a nákladů na provoz. Oceňování majetku v českém finančním účetnictví je založeno na principu historických cen. Pro peněžní vyjádření hodnoty majetku je rozhodující vstupní cena majetku. Organizace spatřují problém v oceňování majetku, jehož účetní hodnota je minimální. Tento majetek je funkční a je nutné provést jeho opětovné ocenění reálnou hodnotou pro pot

  • Czech name

    Vliv nákupního chování na trzích B2B na oceňování majetku

  • Czech description

    Příspěvek presentuje analýzu nákupního chování organizovaných zákazníků na trzích business to business. Cílem příspěvku je postihnout vliv nákupního chování organizací na vyjádření ceny majetku. Příspěvek porovnává dva provedené výzkumy v časovém odstuputří let (rok 2009 a 2011). Dalším cílem příspěvku je uvést kritéria, která ovlivňují nákupní chování organizovaných zákazníků, a tak ovlivňují i stanovení ceny majetku. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že při posuzování hodnoty majetku má největší význam hledisko provozní spolehlivosti a nákladů na provoz. Oceňování majetku v českém finančním účetnictví je založeno na principu historických cen. Pro peněžní vyjádření hodnoty majetku je rozhodující vstupní cena majetku. Organizace spatřují problém v oceňování majetku, jehož účetní hodnota je minimální. Tento majetek je funkční a je nutné provést jeho opětovné ocenění reálnou hodnotou pro pot

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2013

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    73-83

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database