Modelling Capabilities of the Electronic Support of Rducation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F14%3APU110791" target="_blank" >RIV/00216305:26510/14:PU110791 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti modelování systému pro elektronickou podporu vzdělání
Original language description
Článek je zaměřen na systémové vymezení abstraktních modelů a možnosti systémově integrovaného kybernetického prostředí (kyberprostředí) pro moderní pojetí elektronického podnikání (e-business) v oblasti elektronického vzdělávání (e-learning), obecně elektronické podpory procesů v kybernetickém prostoru (kyberprostoru) vzdělávání. Dále pak na možné užití procesů modelování pro předpokládanou elektronickou podporu vzdělávání v nově pojatém inteligentním modelu elektronického podnikání zahrnujícím kybernetický prostor s elektronickou podporou vzdělávání a to v integrovaném dynamickém prostředí technickém a sociálním budoucí nové ekonomiky. V článku jsou použity následující metody - systémová analýza, identifikace systému, tvorba modelu, matematické modelování procesů, optimalizace modelu, systémová integrace a užití prostředků modelování simulačních procesů. Cílem předloženého článku je tvorba systémově integrovaného kybernetického prostředí (kyberprostoru) jako možného modelu pro moderní elektronické podnikání v oblasti vzdělávání. Klíčem k úspěchu je již dnes schopnost inovovat a neustále zdokonalovat prostředí řízení v kybernetickém prostoru vzdělávání. Výsledným cílem bude posoudit trendy ve využití metod modelování a simulací pro projektování systémově integrovaného modelu elektronického podnikání v kyberprostoru vzdělávání. Zvážit možnosti užití vybraných metod kybernetiky, umělé inteligence a matematického modelování pro uvedené inteligentní modely s optimálními strukturami a adaptabilním chováním systému. Výsledky řešení přispívají k rozvoji poznatků a navrhování moderních přístupů k ekonomickému řízení rozvoje podniků v podmínkách měnící měnících se globálních trhů. Postup řešení výzkumu se soustřeďoval především na možnou identifikaci stávajícího prostředí v uvedené oblasti kyberprostoru. Dále na vyjádření současných možnosti plnohodnotného využití především moderních teorií k uvedenému modelování sociálně-technického prostředí v kyberprostoru vzdělávání.
Czech name
Možnosti modelování systému pro elektronickou podporu vzdělání
Czech description
Článek je zaměřen na systémové vymezení abstraktních modelů a možnosti systémově integrovaného kybernetického prostředí (kyberprostředí) pro moderní pojetí elektronického podnikání (e-business) v oblasti elektronického vzdělávání (e-learning), obecně elektronické podpory procesů v kybernetickém prostoru (kyberprostoru) vzdělávání. Dále pak na možné užití procesů modelování pro předpokládanou elektronickou podporu vzdělávání v nově pojatém inteligentním modelu elektronického podnikání zahrnujícím kybernetický prostor s elektronickou podporou vzdělávání a to v integrovaném dynamickém prostředí technickém a sociálním budoucí nové ekonomiky. V článku jsou použity následující metody - systémová analýza, identifikace systému, tvorba modelu, matematické modelování procesů, optimalizace modelu, systémová integrace a užití prostředků modelování simulačních procesů. Cílem předloženého článku je tvorba systémově integrovaného kybernetického prostředí (kyberprostoru) jako možného modelu pro moderní elektronické podnikání v oblasti vzdělávání. Klíčem k úspěchu je již dnes schopnost inovovat a neustále zdokonalovat prostředí řízení v kybernetickém prostoru vzdělávání. Výsledným cílem bude posoudit trendy ve využití metod modelování a simulací pro projektování systémově integrovaného modelu elektronického podnikání v kyberprostoru vzdělávání. Zvážit možnosti užití vybraných metod kybernetiky, umělé inteligence a matematického modelování pro uvedené inteligentní modely s optimálními strukturami a adaptabilním chováním systému. Výsledky řešení přispívají k rozvoji poznatků a navrhování moderních přístupů k ekonomickému řízení rozvoje podniků v podmínkách měnící měnících se globálních trhů. Postup řešení výzkumu se soustřeďoval především na možnou identifikaci stávajícího prostředí v uvedené oblasti kyberprostoru. Dále na vyjádření současných možnosti plnohodnotného využití především moderních teorií k uvedenému modelování sociálně-technického prostředí v kyberprostoru vzdělávání.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
IN - Informatics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
20 (2014)
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
31-36
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—