Marketing Strategies of ?Born Globals? Companies in the Internationalization Environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F15%3APU117916" target="_blank" >RIV/00216305:26510/15:PU117916 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingové strategie firem ?born globals? v podmínkách internacionalizace
Original language description
Abstrakt Cíl článku ? Cílem článku je provést přehlednou analýzu marketingových strategií firem typu ?born globals? v podmínkách internacionalizace. Dílčím cílem je zjistit, do jaké míry je termín ?born globals? rozšířen mezi studenty ekonomických škol,tedy potenciálními budoucími podnikateli reprezentujícími novou generaci, a jakou by tito zástupci zvolili marketingovou strategii, pokud by měli jen 3 roky od založení podniku, než vstoupí na zahraniční trh. Výsledkem studie je porovnání odpovědí českých studentů oproti vyzkoušeným teoriím z celého světa, které jsou zanalyzovány v přehledné tabulce a ukazují marketingové strategie firem ?born globals? napříč kontinenty, různými obory, velikostmi podniků i výší obratu. Methodologie- Vědecká práce používá metody analýzy primárních a sekundárních dat. Sekundární data, se zaměřují na strukturovaný sběr dat, obsahující přehled literatury a analýzu studií publikovaných na téma ?born globals marketing strategy.? Do tabulky je zanesen přehled
Czech name
Marketingové strategie firem ?born globals? v podmínkách internacionalizace
Czech description
Abstrakt Cíl článku ? Cílem článku je provést přehlednou analýzu marketingových strategií firem typu ?born globals? v podmínkách internacionalizace. Dílčím cílem je zjistit, do jaké míry je termín ?born globals? rozšířen mezi studenty ekonomických škol,tedy potenciálními budoucími podnikateli reprezentujícími novou generaci, a jakou by tito zástupci zvolili marketingovou strategii, pokud by měli jen 3 roky od založení podniku, než vstoupí na zahraniční trh. Výsledkem studie je porovnání odpovědí českých studentů oproti vyzkoušeným teoriím z celého světa, které jsou zanalyzovány v přehledné tabulce a ukazují marketingové strategie firem ?born globals? napříč kontinenty, různými obory, velikostmi podniků i výší obratu. Methodologie- Vědecká práce používá metody analýzy primárních a sekundárních dat. Sekundární data, se zaměřují na strukturovaný sběr dat, obsahující přehled literatury a analýzu studií publikovaných na téma ?born globals marketing strategy.? Do tabulky je zanesen přehled
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Workshop specifického výzkumu 2015
ISBN
978-80-214-5332-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
14
Pages from-to
55-67
Publisher name
Neuveden
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Dec 4, 2015
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—