All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing Strategies of ?Born Globals? Companies in the Internationalization Environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F15%3APU117916" target="_blank" >RIV/00216305:26510/15:PU117916 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingové strategie firem ?born globals? v podmínkách internacionalizace

  • Original language description

    Abstrakt Cíl článku ? Cílem článku je provést přehlednou analýzu marketingových strategií firem typu ?born globals? v podmínkách internacionalizace. Dílčím cílem je zjistit, do jaké míry je termín ?born globals? rozšířen mezi studenty ekonomických škol,tedy potenciálními budoucími podnikateli reprezentujícími novou generaci, a jakou by tito zástupci zvolili marketingovou strategii, pokud by měli jen 3 roky od založení podniku, než vstoupí na zahraniční trh. Výsledkem studie je porovnání odpovědí českých studentů oproti vyzkoušeným teoriím z celého světa, které jsou zanalyzovány v přehledné tabulce a ukazují marketingové strategie firem ?born globals? napříč kontinenty, různými obory, velikostmi podniků i výší obratu. Methodologie- Vědecká práce používá metody analýzy primárních a sekundárních dat. Sekundární data, se zaměřují na strukturovaný sběr dat, obsahující přehled literatury a analýzu studií publikovaných na téma ?born globals marketing strategy.? Do tabulky je zanesen přehled

  • Czech name

    Marketingové strategie firem ?born globals? v podmínkách internacionalizace

  • Czech description

    Abstrakt Cíl článku ? Cílem článku je provést přehlednou analýzu marketingových strategií firem typu ?born globals? v podmínkách internacionalizace. Dílčím cílem je zjistit, do jaké míry je termín ?born globals? rozšířen mezi studenty ekonomických škol,tedy potenciálními budoucími podnikateli reprezentujícími novou generaci, a jakou by tito zástupci zvolili marketingovou strategii, pokud by měli jen 3 roky od založení podniku, než vstoupí na zahraniční trh. Výsledkem studie je porovnání odpovědí českých studentů oproti vyzkoušeným teoriím z celého světa, které jsou zanalyzovány v přehledné tabulce a ukazují marketingové strategie firem ?born globals? napříč kontinenty, různými obory, velikostmi podniků i výší obratu. Methodologie- Vědecká práce používá metody analýzy primárních a sekundárních dat. Sekundární data, se zaměřují na strukturovaný sběr dat, obsahující přehled literatury a analýzu studií publikovaných na téma ?born globals marketing strategy.? Do tabulky je zanesen přehled

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Workshop specifického výzkumu 2015

  • ISBN

    978-80-214-5332-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    55-67

  • Publisher name

    Neuveden

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Dec 4, 2015

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article