Specific business success factors - customer experience, value creation and born globals
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU126777" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU126777 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://hdl.handle.net/11012/70335" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11012/70335</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals
Original language description
Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchu firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals.
Czech name
Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals
Czech description
Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchu firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Workshop specifického výzkumu 2017
ISBN
978-80-214-5598-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
4-16
Publisher name
Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Dec 8, 2017
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—