All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Customer experience - how to grasp and measure it?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU126830" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU126830 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://hdl.handle.net/11012/70338" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11012/70338</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?

  • Original language description

    Cíl článku: Cílem tohoto článku je popsat zákaznickou zkušenost, jak ji chápou jednotliví autoři a uvést metody, kterými lze měřit zákaznickou zkušenost. Dále také podrobněji popsat tři nejpoužívanější metody. Metody: Článek je založen na sekundárním výzkumu prací zabývajících se zákaznickými zkušenostmi. Vědecké cíle: Vědeckým cílem tohoto článku je zjistit, jakým směrem se může ubírat další výzkum. Klíčová slova: customer experience, measurement of customer experience JEL klasifikace: M30

  • Czech name

    Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?

  • Czech description

    Cíl článku: Cílem tohoto článku je popsat zákaznickou zkušenost, jak ji chápou jednotliví autoři a uvést metody, kterými lze měřit zákaznickou zkušenost. Dále také podrobněji popsat tři nejpoužívanější metody. Metody: Článek je založen na sekundárním výzkumu prací zabývajících se zákaznickými zkušenostmi. Vědecké cíle: Vědeckým cílem tohoto článku je zjistit, jakým směrem se může ubírat další výzkum. Klíčová slova: customer experience, measurement of customer experience JEL klasifikace: M30

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50201 - Economic Theory

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Workshop specifického výzkumu 2017

  • ISBN

    978-80-214-5598-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    85

  • Pages from-to

    35-40

  • Publisher name

    Neuveden

  • Place of publication

    Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatel

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Dec 8, 2017

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article