Customer experience - how to grasp and measure it?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU126830" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU126830 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://hdl.handle.net/11012/70338" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11012/70338</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?
Original language description
Cíl článku: Cílem tohoto článku je popsat zákaznickou zkušenost, jak ji chápou jednotliví autoři a uvést metody, kterými lze měřit zákaznickou zkušenost. Dále také podrobněji popsat tři nejpoužívanější metody. Metody: Článek je založen na sekundárním výzkumu prací zabývajících se zákaznickými zkušenostmi. Vědecké cíle: Vědeckým cílem tohoto článku je zjistit, jakým směrem se může ubírat další výzkum. Klíčová slova: customer experience, measurement of customer experience JEL klasifikace: M30
Czech name
Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?
Czech description
Cíl článku: Cílem tohoto článku je popsat zákaznickou zkušenost, jak ji chápou jednotliví autoři a uvést metody, kterými lze měřit zákaznickou zkušenost. Dále také podrobněji popsat tři nejpoužívanější metody. Metody: Článek je založen na sekundárním výzkumu prací zabývajících se zákaznickými zkušenostmi. Vědecké cíle: Vědeckým cílem tohoto článku je zjistit, jakým směrem se může ubírat další výzkum. Klíčová slova: customer experience, measurement of customer experience JEL klasifikace: M30
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50201 - Economic Theory
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Workshop specifického výzkumu 2017
ISBN
978-80-214-5598-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
85
Pages from-to
35-40
Publisher name
Neuveden
Place of publication
Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatel
Event location
Brno
Event date
Dec 8, 2017
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—