USING THE CANVAS BUSINESS MODEL IN THE MARKETING STRATEGY
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F18%3APU128730" target="_blank" >RIV/00216305:26510/18:PU128730 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2018.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
VYUŽITÍ BUSINESS MODELU CANVAS PŘI TVORBĚ MARKETINGOVÉ STRATEGIE
Original language description
Článok je venovaný možnostiam využitia Business Modelu Canvas v oblasti tvorby marketingovej stratégie. Postupne sa venujeme popisu jednotlivých pojmov v rámci marketingovej stratégie a ďalej aj prostredníctvom tabuľky jednotlivým prvkom modelu Canvas. Na hlavný cieľ je zameraná ďalšia kapitola, ktorá na základe jednotlivých prvkov Business modelu Canvas postupne začleňuje proces tvorby marketingovej stratégie, respektíve popisuje možnosť využtia v smere tvorby stratégie prostriedkami Business Modelu Canvas.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2018 roč. VIII
ISBN
978-80-87952-26-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
225-231
Publisher name
MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2018
Place of publication
Hradec Králové
Event location
online
Event date
Jun 27, 2018
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—